• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planningsoverzicht adhv start/eind date

Status
Niet open voor verdere reacties.

idgaf

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
In mijn vorige versie kon ik makkelijk een overzicht maken over welke personen er op dit moment aan het werk zijn.

Ik wil graag in het tabblad planning een formule plaatsen onder de maanden, waarin wordt gekeken of het contract van deze persoon in die maand valt. Als dat zo is moet er een W staan. Is dat niet zo, dan niets. Het mooiste zou zijn dat als het contract de maand daarna eindigd, er EE komt te staan (expected ending).

Voorbeeld: consultant led d met contract van 7-7-08 t/m 20-10-08 zou dus in de cellen W2 t/m AL2 een 1 moeten hebben en in cel AM2 "EE".

Ik hoop dat jullie hier weer een oplossing voor hebben ;)
Dank je wel alvast in ieder geval!!

Groet,
Ben

Bijlagen

Paul, geweldig, alleen nu slaat ie 2 maanden voor einde contract al op de EE. Kan dat ook op 1 maand?

Haal in de formule van cel F2:
Code:
=ALS(OF(DATUM(JAAR($B2);MAAND($B2);1)>F$1;DATUM(JAAR($C2);MAAND($C2);1)<F$1);"";ALS(F$1<DATUM(JAAR($C2);MAAND($C2)[B][COLOR="Red"]-1[/COLOR][/B];1);"W";"EE"))
de -1 weg. Vervolgens de formule kopieren naar beneden en rechts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan