Platte International

Status
Niet open voor verdere reacties.

hemaanmama

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
Hoi,
Ik kon verder geen goed forum vinden en denk dat deze nog het dichtst in de buurt komt.
sinds een paar weken verschijnt er ettelijke keren per dag een popup (Bijna paginagroot)
van een bedrijf genaamd: Platte International. Er wordt beweerd dat er een factuur betaald moet worden. De popup is NIET te verwijderen. Er wordt verwezen naar een engelstalige servicedesk in Gibraltar. :confused: Waar ik dus NIET naar toe bel!
Ik heb al diverse mails naar supportdesk gestuurd, maar daar wordt helemaal niet op gereageerd. Ik heb al van alles geprobeerd. Virusscan, Firewall etc. opgeschoond e.d. niets helpt! Elke dag verschijnt er weer zo'n twintig (!!!) keer per dag de popup. Hij is alleen te verwijderen met ctr. alt. del. Maar dat is zo frustrerend om dat elke keer te moeten doen! Je kunt hem zelfs niet verkleinen of naar beneden slepen.

Wie o wie heeft hier ook mee te maken (gehad) en weet een oplossing?

Hallo,

Sinds een tijdje hebben wij hier ook last van. Ik krijg ook steeds een factuur van 59,99.En ik weet steeds niet hoe ik hem weg krijg. Ik ga echt niet betalen, maar het is erg raar.Ik hoop wel dat er iemand is die weet hoe je het voorgoed weg krijgt.

Groetjes

Plaate Media Factuur

Beste allemaal,
Ook ik heb dagelijks een bericht van "Platte Media" om een factur te betalen.
Ik verwijder elke dag deze programma en de factuur maar komt steeds terug.
ben al twee weken met deze gasten aan het mailen maar krijg geen antwoord.
Wie heeft ervaring met deze problemen en hoe op te lossen.
Gr L

Dank je

De site van Computerclub Rundgraafpark heeft echt de oplossing.
Had hetzelfde probleem en kon in eerste instantie alleen maar op engelstalige sites reacties vinden. Daar blijkt het in 2008 een groot probleem te zijn geweest (niet betalen en zeker niet bellen met de vermelde firma, helpt allemaal niet. En bovendien heb je er ook niet voor gekozen om het op je pc te krijgen). Het gewoon weggooien van de echt zichtbare bestanden bleek niet afdoende. Maar na de instructie van Rundgraafpark gehanteerd te hebben, nu net een uurtje geleden, ben ik volldig verlost van het probleem.

Hoi,
Ik kon verder geen goed forum vinden en denk dat deze nog het dichtst in de buurt komt.
sinds een paar weken verschijnt er ettelijke keren per dag een popup (Bijna paginagroot)
van een bedrijf genaamd: Platte International. Er wordt beweerd dat er een factuur betaald moet worden. De popup is NIET te verwijderen. Er wordt verwezen naar een engelstalige servicedesk in Gibraltar. :confused: Waar ik dus NIET naar toe bel!
Ik heb al diverse mails naar supportdesk gestuurd, maar daar wordt helemaal niet op gereageerd. Ik heb al van alles geprobeerd. Virusscan, Firewall etc. opgeschoond e.d. niets helpt! Elke dag verschijnt er weer zo'n twintig (!!!) keer per dag de popup. Hij is alleen te verwijderen met ctr. alt. del. Maar dat is zo frustrerend om dat elke keer te moeten doen! Je kunt hem zelfs niet verkleinen of naar beneden slepen.

Wie o wie heeft hier ook mee te maken (gehad) en weet een oplossing?

hoi, ook ik heb last van dit bedrijf, ik heb zgn een dvd-shaker op kwartaalbasis en moet daarvoor betalen 59,99 euro, ik ben mij nergens van bewust en heb dat ook per mailtje laten weten, wordt niet op gereageerd, maar heb nu wel de laatse herinering gekregen, als ik niet betaal gaan ze juridisce stappen ondernemen, kan dat nu zomaar, kunnen deze lieden zomaar zeggen dat je iets van ze gekocht hebben ik nota bene nog nooit van dat bedrijf gehoord, zo wordt internetten zeer onplezierig. wa6t kan daar aan gedaan worden.

heb je de bestanden al kunnen verwijderen?

helaas ik ben een eenvoudige computer gebruiker, ik vind het prettig de computer te gebruiken en er mee om te gaan maar van computer-techniek, register , e.d heb ik geen kaas van gegeten.dus de oplossing om platte media van de computer te verwijderen is voor mij geen haalbare taak.
vr.gr beukenlaan96

Hallo allemaal,

Allemaal hetzelfde probleem, maar de site van de computerclub rundgraafpark is echt de oplossing.
Ik raad het iedereen aan.

DUS DOEN !!!!!!

Gr.M

batch file beschikbaar

helaas ik ben een eenvoudige computer gebruiker, ik vind het prettig de computer te gebruiken en er mee om te gaan maar van computer-techniek, register , e.d heb ik geen kaas van gegeten.dus de oplossing om platte media van de computer te verwijderen is voor mij geen haalbare taak.
vr.gr beukenlaan96

stuur even een msn voor het opsturen van de batch file

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan