Platte tekst?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim Kuiper

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Hallo, Ik heb een vraag betreffende tekst die ik in Office 2007 heb aangemaakt en plaats op mijn website, dan krijg ik sinds ik de nieuwe software van het pakket Studio Webdesign 5 pro heb geplaatst grote stukken waar geen tekst staat en waar je dan helemaal doorheen moet schrollen.
Ik meen gehoord en gelezen te hebben dat je daar Platte tekst van moet maken!
Maar nu mijn vraag: Ik krijg van leden aangeleverde tekst daar plaats ik dan een foto bij en dan plaatst ik dat op een nieuwe pagina. Maar hoe kan ik die tekst zo krijgen dat daar geen dingen in staan die zorgen dat de tekst niet aaneengesloten zit en de foto niet geplaatst word wel de ruimte van de foto.( zogezegd platte tekst)
Vreemd met Pro 4 geen last daarmee en met Pro 5 problemen.
Wie kan mij helpen??????

Met vriendelijke groet,
Wim

Is dit een Word vaag, of een Webdesign vraag? Want ik snap niet wat je vraagt...

Platte tekst. Hallo Wim. Ik denk dat je dit bedoeld???

Hier in Help mij is een handleiding over dit wat jij wilt. (denk ik dan) Probeer eens en kijk eens of je er wat mee kunt. Laat even weten.

http://handleiding.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=237

als je op die pagina bent klik dan op "klik hier om de handleiding te lezen"

Het downloaden begint, enkele seconden wachten en een PDF document opent zich.

Succes.

Hallo ActaFish en Manamana,

Bedankt beide voor het reageren op mijn vraag.
Manamana heeft het bij het rechterend, ik heb dat even bekeken en uitgeprint.
Dit ging wel heel raar met blokjes en vreemde tekens daar had ik dus weinig aan.
Je kan er totaal niks van lezen.
Gisteravond ook nog op een verjaardags partytje het er over gehad en daar deden ze mij ook een paar sugesties.
Ik zal notepad++ gaan downloaden en daar mee uitvogelen of dat het probleem van mij oplost!
In ieder geval beide bedankt, ik sluit dit eerst maar even af.
Groetend,
Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan