Player error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jehann

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Game gekocht en natuurlijk niet werken op XP.
Foutmelding is volgende:

Director Player Error
<a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Property&v=56">Property</a> not found
#duration

Ben gaan snuffelen hier en daar maar kom er niet uit, ik heb alle mogelijke players al uitgeprobeerd, maar kom geen stap verder.
Iemand een idee wat het kan zijn?:(

Als je nou vertelt om welk spel het gaat zou het voor ons een stuk makkelijker zijn. Staat er op de verpakking dat het niet onder XP werkt?

ik heb alle mogelijke players al uitgeprobeerd
voor een game heb je geen player nodig, alleen directx moet goed zijn versie 9.0b en je videokaartdrivers. maar het zou kunnen zijn dat je voor sommige spellen, flas en shockwave nodig hebt. www.macromedia.com daar kun je ze ergens downloaden. Ook kan het aan quicktime liggen. Dat quicktime niet goed is geinstalleerd

Laatst bewerkt:
Het gaat om het spel CSI.
Ik weet dat ik geen players nodig zou moeten hebben, maar de helpdesk van UBIsoft (wat een mannetjes daar zeg) zei mij dat het aan de player lag en dat ik die maar even moets gaan downloaden.
Vandaar de opmerking 'alle players geprobeerd'.:o

zal ook wel, maar heb je die quicktime en flas en shockwave ook al geinstalleerd

Flash- en shockplayer staan de nieuwste op, alleen quicktime zal ik nog eens proberen,

Als dat ook niet werkt moet je toch maar eens vragen aan welke player het dan zou liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan