Playlist spotify op Facebook delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Ik heb afgelopen week op Spotify een playlist gemaakt die ik graag zou willen delen op Facebook. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Ik heb de Spotify app op Facebook staan, ik zie ook al mijn activiteiten komen (alle platen die ik beluister), maar als ik mijn playlist op Spotify open en ik op delen druk, krijg ik opties dat ik hem ook bijvoorbeeld met Facebook kan delen. Daar druk ik op, maar als ik dan op Facebook kijk of die inderdaad gedeeld is, blijkt dat niet zo te zijn. Hoe kan ik mijn Spotify playlist op Facebook plaatsen?:confused:
 
Ik heb het ondertussen zelf voor elkaar gekregen. Als ik op delen drukte, dan zag ik de F van Facebook in het blauw staan, maar die drukte ik uit. Ik had achteraf niets eraan moeten doen. Dank jullie wel voor het meedenken.
 
Bedankt voor dit verhaal.
Echter waar ik nog steeds tegenaanloop is dat ik niet al mijn openbaargemaakte eigen afspeellijsten te zien krijg op mijn Facebook-account, als ik ga naar Meer>>Muziek>Afspeellijsten.
En onder de lijst 'Verborgen items weergeven' (via icoontje aldaar 'Beheren') staan ze ook niet.
En het gekke is, dat daar wel oude afspeelijsten staan, die ik zichtbaar kan maken in die lijst van afspeellijsten in Facebook, maar die ik allang verwijderd heb als afspeellijst uit mijn Spotify-account.

Iemand?:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan