playstation 2/3

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelle123

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
ik las net op een ander forum, dat de playstation 3 steeds betere firmware krijgt, waardoor je ook spellen van de ps2 kan spelen. ik heb een vraag: Ik heb een ps2, en wil een ps3 gaan kopen. En ik heb een spel genaamt: pro evolution soccer 7. maar hoe mooi wordt dit spel als ik het op ps3 speel? wordt het ps2 kwaliteit of ps3 kwaliteit, want het spel is ook in ps3 versie uitgekomen.

alvast bedankt,

Jelle

Het lijkt mij dat het gewoon PS2 kwaliteit blijft. Aan de informatie op de cd veranderd immers niets.
Misschien dat je een verschil merkt in laadtijden oid maar qua graphics maakt het helaas niets uit denk ik. De PS3 is sterk en slim, maar nog niet zo slim dat hij zelf kan inkleuren :D

Buiten dat de game er niet ineens mooier op wordt, zul je ook een 60GB versie moeten hebben. De 40GB versie kan niet met PS2 games overweg. Niet alle PS2 games werken op de PS3 er is een (oude) lijst met games waarvan ze aangeven of de PS3 versie ermee om kan gaan.

Buiten dat de game er niet ineens mooier op wordt, zul je ook een 60GB versie moeten hebben. De 40GB versie kan niet met PS2 games overweg. Niet alle PS2 games werken op de PS3 er is een (oude) lijst met games waarvan ze aangeven of de PS3 versie ermee om kan gaan.

ok top, dankje!(Y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan