Playstation 2 loopt bij saven vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackshark

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Allen,

Sinds vandaag loopt m'n game (Jack X), vast als ik een level heb voltooid en als ie gaat saven. Dus op het moment dat het savegame-scherm komt, blijft ie daar maar staan, en gebeurd er verder niets.

Bij andere levels heb ik dit niet. Ik voltooi het level, hij saved het spel, en vervolgens is alles afgerond. Maar bij één leven dus niet (het geen wat ik hierboven beschreef). Ik heb toen meerdere levels voltooid, om te kijken of het de Playstation 2 was, maar daar loopt ie ook niet vast. Alleen bij dat ene level... Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel...

Toen heb ik bedacht om na 2 keer vastlopen het level weer te spelen. En ja hoor, nadat ik het level had voltooid, deed alles het, en liep ie niet meer vast. Hij was zelfs heel erg snel met het saven! :thumb:
Toch vind ik het gek. Ik heb m'n Playstation relatief nieuw, sinds juni 2006, het is 'n dunne zilvere, en ik heb 'm gekocht omdat m'n oude kaduuk was.

Nu hoop ik niet dat dat hier het geval is... Nogmaals: alles werkt wel weer gewoon, en in andere spellen heb ik het nog NOOIT gehad. Alleen in dit spel, en hij is zelfs nog wel nieuw...

Iemand een idee? :)

waarschijnlijk wad de cd gewoon vuil, playstation spelletjes zijn hier nogal gevoelig voor.

Haha, bedankt voor je reactie. ;)

Toch heb ik de oplossing al gevonden. Het is iets heel vreemds, maar toch is het zo. :p

Dit spel bevat een enorme bug. De bug is dus dat als het spel aan het opslaan is, vastloopt. Meerdere mensen hebben dit. Dit probleem is vooraal met de nieuwe type consoles. Ik meen het serieus, dit is écht de oorzaak.

Ik zal nog even kijken of ik die link terug kan vinden waar ik dit heb gelezen, zodat meerdere mensen nog wat uitgebreider "verslag" over dit bijzondere en vooral bizarre probleem kunnen lezen. :p

Ik zou dat graag willen lezen, want ik heb het probleem bij San Andreas, na het voltooien van een missie als ik onderweg ben naar de saveplace loopt ie vast :-(

Haha, bedankt voor je reactie. ;)

Toch heb ik de oplossing al gevonden. Het is iets heel vreemds, maar toch is het zo. :p

Dit spel bevat een enorme bug. De bug is dus dat als het spel aan het opslaan is, vastloopt. Meerdere mensen hebben dit. Dit probleem is vooraal met de nieuwe type consoles. Ik meen het serieus, dit is écht de oorzaak.

Ik zal nog even kijken of ik die link terug kan vinden waar ik dit heb gelezen, zodat meerdere mensen nog wat uitgebreider "verslag" over dit bijzondere en vooral bizarre probleem kunnen lezen. :p

hoe komt het als ik weten mag dat hij de ene keer wel vast loopt en de andere keer niet? bug blijft tog het zelfde?

@michiel112: Dat hoeft blijkbaar niet... Als je even goed op de internetpagina leest wat er staat, dan zie je dat het zeker weten wel een bug is... Natuurlijk hoeft ie het niet altijd te doen, maar in 9/10 gevallen zal het spel gewoon vastlopen.

@Gregyor: Heb je dit probleem dus ook? Ik denk het niet, aangezien je zelf al aangeeft dat het spel onderweg naar een savepoint vastloopt. Ik neem aan dat het spel dus compleet vastloopt...hoe je het zegt? Hoor je nog wel geluid, of dat ook niet meer (of het moment dat ie dus vastloopt).

@michiel112: Dat hoeft blijkbaar niet... Als je even goed op de internetpagina leest wat er staat, dan zie je dat het zeker weten wel een bug is... Natuurlijk hoeft ie het niet altijd te doen, maar in 9/10 gevallen zal het spel gewoon vastlopen.

@Gregyor: Heb je dit probleem dus ook? Ik denk het niet, aangezien je zelf al aangeeft dat het spel onderweg naar een savepoint vastloopt. Ik neem aan dat het spel dus compleet vastloopt...hoe je het zegt? Hoor je nog wel geluid, of dat ook niet meer (of het moment dat ie dus vastloopt).

Ik hoor nog wel het geluid, maar echt geen kik meer, na 5 minuten nog niet (en ja ik heb het geklokt :confused: )Ik weet overigens niet wat erger is, dat het spel vastloopt of het klokken, daar moet ik nog over nadenken.... kost moeite

Kan even goed een bug zijn... Kijk anders eens via google of er misschien ook bugs bekend zijn met dit spel... ;)

Heb je dit probleem ook met meerdere games, of niet? :rolleyes:

Ik heb het maar bij een missie gehad, niet bij andere missies.... dus waarschijnlijk inderdaad een bug.... overigens niks over gevonden.

Vreemd... Het zou even goed een bug kunnen zijn hoor... ;)

Maar heb je dit probleem ook niet met andere games? Zo nee, dan is het ècht een bug in het spel. ;)

Tot nog toe niks bij andere spellen. Ik zeg Bug!! :)

Ik zeg dat ook! :)

Wel jammer... Maar ben je uiteindelijk wel verder gekomen met het spel? :confused:

Zeker wel, ben nu in Venturas.... ben dit spel nu voor de 3e keer aan het spelen, heb hem al 2 keer uitgespeeld (op sommige submissies na).

Ben om de Bug heengegaan, liep namelijk na het eindigen van de missie telkens op dezelfde plek vast, ben de 4e keer via een alternatieve route gegaan, dit was succesvol :thumb:

Dan is het dus écht een bug. :)

Dit toont alles aan. :p

Maar in elk geval mooi dat we dat weer weten. Ik vind het overigens wel slecht hoor dat console-games bugs bevatten... Zoiets mag je absoluut niet verwachten. :eek:

Dat ben ik met je eens, maar goed als altijd alles vlekkeloos zou lopen heb je niks meer om temopperen ;)

Ik heb dit probleem met Need for Speed Carbon. Maar wat ik er nou aan kan doen weet ik nog niet.

Ik heb dit probleem met Need for Speed Carbon. Maar wat ik er nou aan kan doen weet ik nog niet.

Ik heb dat probleempje nog gehad met GTA Vice City (wel op PC). Gewoon de savegames sparen en de game opnieuw installeren.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan