playstation 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattie12970

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hallo,

Wat is er hier gaande.

Ik heb een dvd van HD Advance 2.0 met achter in gebouwd een harde schijf.

Als ik nu deze erin doet dan kom ik niet verder dan playstation2 en dan vraagt ie om de bevestiging van playstation2 disc. ik kan nu alleen bevestigen of terug gaan. Ik weet dat de schijf goed vast zit.

Als ik een orgineel PSP2 spel erin doe, zoals Cars dan gaat ie gewoon zijn gang en kunnen we spelen. Echter op deze dvd schijf staan ook een heleboel spelletjes die ik ook wil spelen maar wat gaat er fout of wat is er kapot of wat zit er niet goed?

ik hoor het graag.

Hallo,

Wat is er hier gaande.

Ik heb een dvd van HD Advance 2.0 met achter in gebouwd een harde schijf.

Als ik nu deze erin doet dan kom ik niet verder dan playstation2 en dan vraagt ie om de bevestiging van playstation2 disc. ik kan nu alleen bevestigen of terug gaan. Ik weet dat de schijf goed vast zit.

Als ik een orgineel PSP2 spel erin doe, zoals Cars dan gaat ie gewoon zijn gang en kunnen we spelen. Echter op deze dvd schijf staan ook een heleboel spelletjes die ik ook wil spelen maar wat gaat er fout of wat is er kapot of wat zit er niet goed?

ik hoor het graag.
Heb je er wil games in

of bij dvd mischien verkeerd gebrand

ja hij heeft het gewoon altijd gedaan. En op de harde schijf staan al meerdere spellen. Als ik een origineel spel erin doet dan geen probleem.

Wel bedankt voor je reactie.

oke om te kijken of het mijn dvd schijf was had via marktplaats een nieuwe weten te vinden. Echter voordat ik het schijfje kocht wel laten controleren of het allemaal wel werkte. Helaas zijn dvd schijf kwam nog geen eens tot het bevestigen.
Als je de dvd schijf erin, merk je dat hij gaat lezen maar dan hoor je een "soort tik" en dan krijg je dus die vraag om bevestiging. Dus mijn vraag is, is nu mijn harde schijf kapot? en zo ja hoe kan ik dit controleren en of er iets van binnen niet meer goed.. Het is natuurlijk wel vreemd dat hij de originele spelen wel afspeelt.

nog steeds niemand?

Mijn zwager heeft hem aan een pc gehangen... maar of windows wist niet wat er met de nieuwe harde schijf aan moest of de schijf is kapot.:confused:

Weet iemand in zuid-holland adressen waar deze evt te repareren is of waar een nieuwe te koop is met evt. inbouw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan