Playstation 3 backwards compatibility?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lionlake

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Ik wil graag de hele metal Gear Solid serie kunnen spelen, nou dacht ik: als ik een PS3 koop, dan kan ik ook mooi alle Metal Gear Solid spellen spelen die op de PS2 uitkwamen. Maar kan ik echt wel met de ps3 ps2 spellen spelen? Want ik had al wat gezocht en ik vond dat sommige versies wel en sommige versies niet compatibel waren...

Wat is volgens jullie dan de beste keuze van PS3 versie?

Nee dat zal niet meer gaan. Enkel de oude dikke 60GB heeft goede PS2 games ondersteuning en ook niet alle PS2 games werken. Alle slimline versies ondersteunen het niet.

en... zijn er ook nog meer grote nadelen aan de oude 60GB versie naast een kleinere schijf?

Kan ik je niet aangeven. Ik heb zelf de 60GB versie, nu voorzien van een 320GB schijf en heb nooit een slimline gehad.

jij hebt niet toevallig de Metal Gear Solid serie van de PS2 op je PS3 geprobeerd?

Nee, want die heb ik niet. Ik heb van de PS2 aan games Gran turismo 3 en 4, Need For Speed Most Wanted en de drie Burnout versies, Takedown, Dominator en Revence. deze games draaien goed op de PS3.

PS ik zoek eigenlijk een manier om de originele eerste Metal Gear van de MSX te kunnen spelen.:p

maar even terugkomend op jouw vraag, is Metal Gear Solid 3 subsistence niet uitgerust met de originele Metal Gears?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_(Solid)#Metal_Gear_Solid_3:_Snake_Eater_.28PS2.29

"Subsistence is de uitgebreide versie van Snake Eater. In Europa bestaat deze uit 3 discs:
Subsistence
Deze disc bestaat uit het originele spel Snake Eater met extra stealth camo's en een nieuwe camera positie.
Existence
Deze disc bestaat uit de nieuwe multiplayer Metal Gear Online, de minigame Snake vs. Monkeys, Duel mode, MG, MG2 en Secret Theatre.
Persistence

Deze disc bevat een film gemaakt met materiaal uit Snake Eater en de trailer van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot
"

Zover heb ik me er niet in verdiept, maar weet wel dat ik me toen de tijd uren met die game vermaakt heb;
http://www.generation-msx.nl/msxdb/softwareinfo/1028
metalgearMSX1.jpg

metal-gear-msx2-1.jpg

Jeugdsentiment hè ;)
Als je het ooit weer eens speelt moet je eens letten op alle spelfouten enzo xD, maar dat heb ik van dat filmpje wat ik eerder had gepost

Grappig dat ik nu eens een moderator help :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan