Playstation 3 cod mw2 NAT TYPE 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbienl

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Hallo allemaal,

Ik heb er al een paar opt forum gezien maar werd er niet wijzer van.
Ik heb dus Nat Type 3. en het lukt niet. ook niet via google te vinden. tenminste niet gemakkelijke.
Ik heb een kpn experia box. speedtouch als ik het goed heb.

Iemand die me kan helpen.

Vast bedankt. zijn er nog vragen stel ze !

Ik denk dat ik het begrijp, maar je vraag is denk ik voor een kenner want een niet kenner begrijp hier helemaal niets van (denk ik)

Je kunt niet online komen om dat spel te spelen denk ik.

Heb je de PS3 wel een ipadres gegeven en in de port forwarding van de router de poorten open gezet(UDP en TCP)

Ik heb het idd een ipadres gegeven en dns server.

maar hij blijft nat type 3.

maar igg bedankt.
vanavond gaat iemand me helpen.
of iemand die is hier slim, want ik snap er de te.... niet van

je hebt de ps3 wel een ipadres gegeven, maar heb je de poorten ook open gezet

Je moet dan inloggen op je router met b.v. 192.168.0.1 en gaat naar een optie zoeken om port forwarding in te stellen.
TCP en UDP inkomend en uitgaand moet je dan open zetten op het ipadres van je ps3

Hier kun je zien welke je open moet zetten.
http://portforward.com/cports.htm

Hoe precies, want je hebt dan zeg maar bij het.

protocol: overal, tcp of udp. dan poortbereik .... naar.....
En dan omzetten naar. dan triggerprotocol( daar kan je weer kiezen, overal, tcp of udp. en dan triggerpoort.

Snapt niet helemaal.

Ja sorry, heb geen printscreen op me toestenbord.

Ik zal kijken of iets kan vinden voor je.

Is het deze:
http://www.speedtouch.nl/docs/ST780WL_InstallSetup_nl.pdf

Voor sommige applicaties is het noodzakelijk dat er poorten en/of protocollen opengezet moeten worden in de KPN Experia Box. Informatie over de poorten en/of protocollen die een applicatie gebruikt kunt u inwinnen via ��n van de volgende informatiebronnen. De bij de applicatie geleverde documentatie of helpbestanden, de website van de fabrikant, ook zijn veel standaard applicaties voorzien van standaard gedefinieerde poorten en/of protocollen, deze kan u opvragen bij www.iana.org. Via de ingebouwde webinterface kan u de juiste poorten openzetten.

Ga als volgt te werk:

Start uw Internet browser (b.v. Internet Explorer) op. Vul in de adresbalk het adres 192.168.2.1 in en druk op enter.
Vul het standaard wachtwoord admin in en klik op OK. U komt in een tweede venster met een beveiligingsadvies
klik op OK.
Klik vervolgens op Geavanceerde Instellingen.
Klik vervolgens in de linkermarge op Internet � Network Address Translation (NAT) � Port Forwarding.
Selecteer bij Protocol het juiste protocol. In bijna alle gevallen vult u bij de openbare poort en de lokale poort dezelfde poortnummer in.
Bij Lokaal IP-adres vult u het IP-adres in van de computer waarop de betreffende applicatie is ge�nstalleerd.

Weet u niet welke poort of protocol een applicatie nodig heeft dan kunt u ook gebruik maken van Exposed Host volg hiervoor het bovenstaande verhaal, selecteer in plaats van Port Forwarding, Exposed Host. Vul bij Lokaal IP-adres het IP-adres in van de computer in waarop de betreffende applicatie is ge�nstalleerd.

Let op! De computer die u hiervoor gebruikt zal via de KPN Experia Box volledig toegankelijk zijn vanaf het Internet. Met Exposed Host schakelt u namelijk de in de KPN Experia Box aanwezige firewall voor deze computer uit. U moet op deze computer daarom zelf de nodige veiligheidsmaatregelen treffen.

Laatst bewerkt:
Ik demk dat alleen de KPN erin kan komen .

Maar ik kijk nog even verder voor je.

In de handleiding kan ik niets vinden, maar hoe moet je dan dingen configureren ??

Dus het zal er wel zijn.

Probeer eens 1234 en admin

Of de eerste leeg en dan admin

Ik kom alleen maar meer dingen tegen over dat NAT3 waar jij het over hebt en niemand heeft een oplossing.

Ik denk dat je je probleem alleen kan oplossen met behulp van de KPN.

Of kijk of een ander modem wil werken.

Dit is trouwens ook één van de redenen dat ik niet bij KPN ben gegaan (dankzij mijn zoon) want die speelt met alles over internet en hij had al vernomen van een vriendje dat het moeilijk was.

We zitten nu bij ziggo en geen problemen.
Wij hadden een keuze uit KPN of ziggo

Laatst bewerkt:
Ja maar we hadden hiervoor ook gewoon kpn, nu alleen experia box. en toen lukte het ook. best raar.
maar dan moet ik morgen even bellen naar kpn.

Wat moet ik precies vragen weet je dat?

In de handleiding staat wel iets.

Moest wel 2 keer kijken maar je moet naar je netwerk in verkenner.

Open de handleiding en ga naar bladzijde 62

Heb die punp ofzo ingeschakeld maar thelpt niet. manman, zo vervelend he. op me pc is tie ook nog niet goed, want als die hier niet meer strict is is die dat op me ps3 ook niet meer.

Eerst even dus via me pc iets doen.

Kijk daarna ook even op bladzijde 69
Daar staat iets over toevoegen van een ip of spel.

Ik hoop dat je hiermee wat verder komt en anders moet je contact opnemen met iemand technisch van de KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan