Playstation 3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

svrensen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo,

Ik wilde zojuist weer eens op mijn PS3 spelen want ik had het zo'n 2 maanden niet meer gedaan.
Het probleem was dat ik geen beeld had met de HDMI-kabel en met de Scart.
Dus ik dacht, laat ik het eens op een andere TV (Ik noem hem TV2) proberen.

Nou toen deed hij het met de HDMI-kabel maar mijn vader zei dat ik het op mijn eigen TV (ik noem hem TV3) moest doen.
Op die TV kan ik alleen de PS3 aansluiten met een Scart.
Maar hij deed het niet, toen ben ik weer naar de TV2 gegaan waar ik niet meer op mocht van mijn vader en heb ik het geprobeerd met de Scart om te kijken als hij het daar wel op deed. Ook daar weer niet.

Nu heb ik bij TV 1 weer gekeken en daar kreeg ik bij andere consoles (ouderwetse consoles) wel beeld en bij de PS3 alleen geluid en geen beeld.

Nu is het raar want hij doet het nergens behalve op TV 2 met de HDMI-kabel maar daar mag het niet op.

Wat is nu het probleem en hoe kan ik het verhelpen?

Bvd,

svrensen

P.s. hij heeft het altijd gedaan op alle TV's

Verplaatst naar de Playstation sectie.

Sluit de PS3 eens aan op de TV waar deze op moet komen. Laat deze opstarten door op de PS3 zelf de power knop ingedrukt te houden, totdat je 2 piepjes hoort, dan los laten. Mogelijk krijg je nu wel beeld en heb je de keuze om de beeld bron in te stellen.

Hallo

Controleer ook of de video aansluiting van de ps3 stofvrij is.

Desnoods zuiver maken d.m.v. luchtdruk.

Veel stof moet er niet aanwezig zijn om een slecht kontakt te hebben.

Peter

Sluit de PS3 eens aan op de TV waar deze op moet komen. Laat deze opstarten door op de PS3 zelf de power knop ingedrukt te houden, totdat je 2 piepjes hoort, dan los laten. Mogelijk krijg je nu wel beeld en heb je de keuze om de beeld bron in te stellen.

Ik ga het proberen, ik zal zeggen als het heeft gewerkt of niet.

Hallo

Controleer ook of de video aansluiting van de ps3 stofvrij is.

Desnoods zuiver maken d.m.v. luchtdruk.

Veel stof moet er niet aanwezig zijn om een slecht kontakt te hebben.

Peter

Al geprobeerd met een soort contact bus voor zo'n soort apparaten en dergelijke maar het werkte niet.

Bedankt voor het helpen want het heeft gewerkt.

Mvgr,

svrensen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan