Playstation 3 verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Ik heb sinds 10 minuten mijn PS3 binnen. natuurlijk is het leuk om online te gaan.
Wij hebben thuis geen internetkabel maar wel een soort router/wifi kastje. mijn computer maakt boven verbinding doormiddel van een apparaat waar een stopcontact insteker aanzit (kan hiervoor het juiste woord niet vinden) daar aan zit een soort kastje dat dan verbinding maakt met mijn router. Zal dit ook kunnen werken voor mijn ps3?

en trouwens, doen playstation 3 games het ook voor de PS3 Slim?

alvast bedankt

..ik wist niet waar ik dit moest plaatsen..

Een PS3 of PS3 slim, maakt niet uit, beide spelen gewoon de games af.

Ja dat werkt. Je moet de kabel die uit die homeplug boven komt in je PS3 steken. Zie bijlage: helpmij.jpg. Dit is voor de PS3 SLIM.

Het kastje waar je het over hebt is een homeplug ( ook wel powerline adapter genoemd ) en staat via het stroomnet in verbinding met de router. Deze dingen worden gebruikt om bijvoorbeeld een computer of playstation via het stopcontact met het netwerk te verbinden zodat je geen kabel hoeft te trekken of een stabiele wifi verbinding op te zetten. Verschillende fabrikanten hebben homeplugs, de meest bekende zijn van Devolo.

Kijk eerst even van welk merk de homeplug is, niet alle merken werken onderling met elkaar en je kan het beste de homeplugs van hetzelfde merk en type houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan