Playstation 3 vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsneter

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Hallo iedereen!

Ik was al een tijdje van plan om een PS3 te kopen. Omdat ik laatst in het foldertje van de Makro (Klik, doorbladeren tot bladzijde 26) een PS3 van 320GB + 2 controllers + de game GT5 voor €285 zag staan, dacht ik dat ik hem misschien wel zou willen kopen.

Nu zit ik toch met een paar vragen:

1: Volgens een vriend is dit echt niet normaal goedkoop. Is deze actie zelden of gebeurt dit vaker?
En is 320GB genoeg? (lijkt me wel :P)

2: Hoe moet je de PS3 aansluiten? Ik heb deze tv (Klik, misschien een iets andere maar veel verschilt het niet), nouja het is eigenlijk een monitor. Er zit sws een HDMI ingang in, maar daarmee krijg ik alleen beeld. Ik heb dus niet de ingangen waar de rode, gele en witte kabel in moeten. Wel voor de rode en de witte, waar boven staat:

R--AUDIO--L

Dit dus het geluid, maar is dat ook voor een PS3? Want dat gele kabeltje kan ik denk ik niet missen, of is dat het beeld? Als dat zo is zou dat mooi zijn want dat regelt de HDMI kabel dan :D

Dit was het wel zo'n beetje. Sorry voor de lap tekst, maar ik ben vrij nieuw op dit gebied. Als ik meer vragen heb post ik ze hier wel ;)
Wel snel antwoorden AUB! Actie loopt maar tot 30 april.

Echt enorm bedankt voor het lezen en antwoorden! :D

Groetjes.

Laatst bewerkt:
hallo,

het is inderdaad erg goedkoop, maar het staat er toch echt, dus is het zo.
Ik weet niet wat jij ermee wilt gaan doen maar 320gb is meer dan genoeg.
Beeld en geluid gaan samen door een HDMI kabel dus je hoeft geen andere kabeltjes aan te sluiten.
Ik hoop dat ik alles beantwoord heb.

groet

De genoemde monitor heeft geen HDMI volgens de link die je geeft en ook geen speakers.

Geluid kun je of via de rood/wit tulip naar een versterker/receiver doen. (kan ook via optical) Inderdaad is het een zeer mooie aanbieding.

Hallo Crash,

Dan heb ik gewoon de verkeerde gegeven. Er zit een HMDI output in en een stukje met Componenten, met in de binnenkant rood en wit.

Wat ik net lees van jou, Pieterpost, weet ik niet helemaal zeker of dat waar is. Ik heb een aantal keren mijn laptop op mijn tv aangesloten om een film op een wat groter beeld te kijken, en ik moest het geluid van de laptop gebruiken omdat er uit de tv toen geen geluid kwam. Is dit dan anders met een PS3 of...?

Bedankt voor jullie antwoorden!

Sorry Pieter, dat was niet waar. Het was via een andere kabel (PC-in)

Als er geen speakers op de monitor zitten, heeft het weinig zin om het geluid over hDMI te laten gaan. Je bent dan aangewezen op wat ik aangaf.

Jep, er zitten wel speakers op Crash ;) Ik gebruik geen externe en er komt geluid uit..

Dan ben je toch klaar? Hou er rekening mee, dat er niet standaard een HDMI kabel geleverd wordt, maar die met tulip aansluiting.

Hoihoi,

ik wil er natuurlijk ook nog een paar spellen bij, maar dat kost me dan erbovenop teveel geld. Is vanaf marktplaats kopen verstandig, of zal ik doorsparen?

ik koop ook wel eens (tweedehands) spellen op marktplaats.
Er staat meestal bij dat het kras-vrij is. Maar of alles helemaal klopt heeft een beetje met vertrouwen te maken.
Tenzij je het af komt halen of als je met paypal betaald krijg je je geld terug als het product niet goed is(dit heb ik nog nooit gedaan).
Als je dan toch een spel nieuw koopt kan je het beste zoeken op een vergelijking site (beslist.nl; vergelijk.nl; tweakers.net etc.).
Dat scheelt al snel tientallen euro's.

groet

Als ik tweedehands games koop is dat altijd bij een game winkel hier bij ons in de stad. Zou games zelf niet via Marktplaats kopen.

Pieter, die sites zal ik zeker eens een keer bezoeken!

Crash, in welke winkels ga je dan langs? In den bosch zitten vast dezelfde ;)

Dat denk ik ook niet haha ;)

Waar zou ik dan goedkoop & goed spellen kunnen kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan