Playstation geeft kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, bedankt voor de info!

nu je dit zo zegt denk ik inderdaad dat ik het beter kan laten doen. en dat ik inde buurt even kijk of iemand dit voor een paar centen kan doen,
omdat ik er ook geen garantie op heb en t mij ook te moeilijk is met solderen e.d.

wel probeer ik zelf nog even het spel eruit te halen voordat ik hem heen breng

bedankt allemaal voor de info! en ik weet wat ik moet doen!

mvg
Leutjebreedbek

Hallo

wel probeer ik zelf nog even het spel eruit te halen voordat ik hem heen breng

Indien het spel er uit wil zonder "mc gyver" toestanden uit te halen .... doe maar.

Mits je blijkbaar niet echt veel (genoeg) ervaring bezit , open de drive niet zelf , maar laat dit doen door degene die de console voor u zal herstellen .

De kans op extra nutteloze schade is het niet waard , en voor iemand die weet met wat hij bezig is , is dit slechts 5 min werk.

Het opnieuw afregelen van een drive die niet korrekt werd geopend is veel meer werk , en zal zeker niet worden geaprecieerd door de hersteller.

Peter

Mijn vriend had dit ook , De Cooling was kapot bij hem , Naja Niet goed werkend meer waardoor hij Warmliep en in de noodstand schoot..
Ik was er toen zelf bij..
Toen hadden we een Cooler eropgezet die je bij een Consolseshop kan krijgen eropgezet..

Hij werkte Perfecht , Maar hij heeft een nieuwe gekocht toch en die ene aan mij gegeven en geen problemen meer gehad ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan