Playstation network/ FIFA 11 valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chiel777

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2011
Hallo allemaal,

ik heb een vraag over het uitvallen van Playstation Network/EA bij online spelen
-Playstation is verbonden met een kabel
-we hebben internet van UPC van 30MB/S
-we hebben een linksys router van het type: WRT54G2
-De verbinding valt weg als er meerdere computer/laptop aanstaan, maar we willen natuurlijk wel dat dit samen werkt.

Mijn vraag is: wat kan ik er aan doen, om dit probleem te verhelpen en dat het bij fifa 12 wel goed gaat.

ik denk even mee

staat je bekabelde netwerk wel echt geselecteerd op je playstation bij je netwerk instellingen
(bij mij gaat ie soms gewoon terug naar draadloos dus vandaar dat ik het even vraag)

je zou je modem kunnen resetten en natuurlijk kan je router dat ook
ik reset ze gewoon altijd bij mij thuis maar der zijn mensen die daar geen voorstander van zijn

ik moet ook even zeggen dat ik fifa 11 online ook moeilijk kan spelen vaak geen tegenstanders

dus dat is wel een beetje minder ik vind daarom de online functie van fifa in mijn geval slecht

Laatst bewerkt:
Bedankt dat je even meedenkt,

Ps3 instellingen zijn gewoon goed, resetten heb ik al vaak genoeg gedaan, maar daar wordt hij niet beter van. Het klopt dat Fifa11 het gewoon slecht doet, maar bij mij valt hij gewoon vaak uit en bij andere is dit gewoon 1 keer in de 50 wedstrijden ofzo en hier zou ik graag naartoe willen.

Mijn vraag is wat ik moet veranderen om gewoon normaal te kunnen spelen, nieuwe router, ander internet?

ja misschien ander internet maar misschien zijn der ook wel andere oplossingen

hoe is je verbinding als je rechtstreeks een kabel uit je modem doet dus aansluiten zonder router

wat heb je nu voor internet doe even een test met www.speedtest.net en vertel even de uitslag

We hebben UPC internet, en met router komt hij op een verbindingsnelheid van 27mb/s

Kan wel eens testen zonder Router, maar maakt weinig verschil denk ik.

ok ja denk dat het probleem niet in je internet zit

welk nat type staat je ps3 kan je bij je verbinding instellingen bekijken geloof ik ?

Nat type: 2 en de verbindingsnelheid is wel stuk lager namelijk 18-20MB/S op de PS3, maar heb nu ook PC erbij aanstaan.

ok nou over de snelheid en je nat type zou je je niet druk moeten maken wat dat is wel goed

dus ik zou het even testen zonder router ertussen zou inderdaad niet moeten uitmaken maar proberen kan altijd

Heb daarnet getest en dat verschilt ongeveer 2mb/s, Zonder router is hij dus 2mb/s sneller.

Laatst bewerkt:
nee niet je snelheid testen maar een spelletje fifa online spelen zonder router ertussen

zodat je kunt uitsluiten of je router misschien die slechte verbinding tussen je playstation 3 en je modem veroorzaakt

heb je het bij alle games die je online speelt of is het alleen fifa

oké, ja zal het morgen eens proberen, maar alleen bij FIFA, volgensmij hebben die echt een hele slechte verbinding ofzo, of hele goede verbinding nodig.

Bedankt voor de hulp, zou je morgen wel f zeggen wat de uitkomst is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan