playstation spel op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd1991

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
hoi, ik heb gehoord dat je playstation spellen op de computer kan spelen met een programmatje, maar nou weet ik niet welk programmatje. weet er meschien iemand een programmatje daar voor en of je dan ook gekopieerde spellen kan spelen.

gr. sjoerd

Bleem is er 1 van.

Deze werkt perfect :)

Neem aan dat je PSX1 spellen bedoelt, voor PS2 zijn helaas nog geen goed werkende emulators.

bedankt:thumb:

Maar kan je dan ook gekopieerde playstation spellen spelen op de computer, want als ik het spel wil proberen te starten komt er te staan: ePSXe is NOT completely configurated go to config->video to configure it. weet iemand meschien wat ik dan moet doen?

gr. sjoerd

Ja, dat kan.. ik speelde PSX games altijd op deze manier toen m'n PSX nog niet omgebouwd was ;)

Je moet een aantal plugins downloaden + het PSX Bios (links mag ik niet geven, maar zoeken op google doet wonderen).

Alles staat duidelijk uitgelegd op die site + downloadlinks naar de plugins.

Succes :)

in welke map moet ik die plugins zetten en waar kan ik die plugins en bios vandaan halen?

gr. sjoerd

Geplaatst door sjoerd1991
in welke map moet ik die plugins zetten en waar kan ik die plugins en bios vandaan halen?

gr. sjoerd
Waar je de Bios vandaan kunt halen mogen we hier niet zeggen.
Zie de huisregels.
De Bios moet je in de map "Bios" kopieren en de plugins in de map "Plugins".

nou, ik heb de site met de bios en de plugins gevonden en nou doet het spel het maar een probleempje: hij doet het prima alleen alles gaat heel erg snel. net als dat je een video band door spoelt daar lijkt het op.
weet iemand meschien wat ik moet doen?

gr. sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan