Please help, waar vind ik Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ik van mening ben, dat TS een corrupte 98 heeft, heb ik wel een tip. (volgens zijn gesloten topic)
Start je 98 machine, en druk je F4 toets een paar maal in. (na je bios) Dan kom je in een modus waar je het e.e.a. kunt kiezen.
Kies voor DOS.
Type vervolgens : "scanreg /restore". (zonder aanhalingstekens!) Dan kun je als je geluk hebt, kiezen uit diverse registers, wellicht doet er een mee. Probleem opgelost, en geen illegale rotzooi nodig.

Vraag eens bij jou in de buurt wie er windows xp hebben en of je deze zou mogen lenen.
kost je minder moeite als je al niet weet hoe je moet downloaden met torrent of nieuwsgroepen.
Gewoon even vragen in de buurt aan buren, kennissen of vrienden.

Greeting en succes:thumb:

Hoe Ubunto uitpakken?

Jverkerk,

Meer dan oneindig X dank u!!!
Ubuntu staat op mijn laptop!!!
Dank u wel...
TOT DE VOLGENDE KEER!!! ;)

Vraag eens bij jou in de buurt wie er windows xp hebben en of je deze zou mogen lenen.
kost je minder moeite als je al niet weet hoe je moet downloaden met torrent of nieuwsgroepen.
Gewoon even vragen in de buurt aan buren, kennissen of vrienden.

Greeting en succes:thumb:

Niemand in de buurt heeft Windows XP...

Daar ik van mening ben, dat TS een corrupte 98 heeft, heb ik wel een tip. (volgens zijn gesloten topic)
Start je 98 machine, en druk je F4 toets een paar maal in. (na je bios) Dan kom je in een modus waar je het e.e.a. kunt kiezen.
Kies voor DOS.
Type vervolgens : "scanreg /restore". (zonder aanhalingstekens!) Dan kun je als je geluk hebt, kiezen uit diverse registers, wellicht doet er een mee. Probleem opgelost, en geen illegale rotzooi nodig.

Als ik dat intyp herstart de pc.
Vervolgen moet ik kiezen voor normaal starten of veilige modus ofzo.
Ik kies normaal starten. Hij herstert weer...
Ik kies veilige modus en laad...
Het blijft "Windows 98 Second Edition" en er gebeurt niks meer... :(

Oh,Oh...

Ik heb nu wel Ubunto op mijn pc...
Maar Windows ME en 2000 ook nog...
Maar bij ME werkt de usb (1x) niet meer...
help...(gebruik ik alleen maar voor stick enzo (ik denk geen 2.0))

Oh,Oh...

Ik heb nu wel Ubunto op mijn pc...
Maar Windows ME en 2000 ook nog...
Maar bij ME werkt de usb (1x) niet meer...
help...(gebruik ik alleen maar voor stick enzo (ik denk geen 2.0))

Maak hier even weer een appart topic voor aan dat is duidelijker. nu moet iedereen eerst een pagina door bladeren en de vraag staat op opgelost.

Vriendelijke groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan