Please Jullie Advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

louai

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
87
Hoi, allemaal.

Ik wil een lcd scherm kopen, een 4 ms response 17 inch, maar ik word helemaal gek van al die merken en prijzen...en ik weet niet welke goed is qua merk heb heel weinig verstand van....iemand een advies voor mij??
 
Ik heb hier drie samsung schermen staan twee 930bf en een 730bf en ik ben er erg tevreden over.
 
Eizo is heel erg goed maar ook heel erg duur...
 
Samsung

Hehe, eindelijk vrij van werk, vervelend die middag dienst.....ik dacht eerder aan een Samsung, dus jullie zijn ook tevreden daar over, maar hoe zit met de response tijden is het zo erg belangrijk ik wil de 8 sc nemen is het goed?
 
Helaas is Informatique niet de goedkoopste.
De Samsung 740BF heeft een response tijd van 2ms en kost bij computerland maar € 259
 
Wat doe je voornamelijk met je pc?
Hoeveel geld wil je uitgeven?
Er is een heel verschil of je je pc gebruikt voor bv gamen, of bv fotobewerking.
 
maestro12 zei:
Helaas is Informatique niet de goedkoopste.
De Samsung 740BF heeft een response tijd van 2ms en kost bij computerland maar € 259

informatiek mag niet de goedkoopste zijn,maar verzendkosten is altijd maar 5 euro ,en PERFECTE service en dat is ook wat waard. ( ik heb geen aandelen in informatiek:D)
 
Ik weet het niet meer:confused: ......ik wou hem meer voor games eigenlijk
en fotos bekijken.......ik geef tot 300 euro, maar de vraag is voor welke lcd dan?:(
 
In welke omgeving woon je?
Het is namelijk voor een LCD plezierig dat je hem eerst aan het werk kunt zien (om dode pixels uit te sluiten bij aankoop) dus een winkel in de buurt verdient de voorkeur.
 
louai zei:
Ik weet het niet meer:confused: ......ik wou hem meer voor games eigenlijk
en fotos bekijken.......ik geef tot 300 euro, maar de vraag is voor welke lcd dan?:(


Wanneer je veel gamed kies je voor een monitor met een goede respons tijd.
Bewerk je bv foto's, kies je voor een scherm dat kleurecht is.

Ik heb alleen ervaring met het laatste. Dus Eizo.
 
de Dus Eizo is prijzig men.....weet niemand een goeie tft tot 300 euro?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan