please wie helpt mij verder met half-life

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Ok ik ben nu al echt TE lang op hetzelfde plekje en ik kom er maar niet langs. Wie o wie kan mij helpen. Ik wil puur de oplossing van dit stukje weten voor de rest niets.

Ik ben nu bij het gedeelte tussen level 2 en level 3 ( dit zie je op de muur staan) je hebt een hek, hoop buizen en een rood ding waar je aan moet draaien waardoor er heel veel water in de ruimte verschijnt.

Ik zie aan de andere kant van het hek in de muur een ronde opening in de muur, ik zit zelf te denken dat dat de ingang is daarnaar toe, maargoed waar is de ingang vanuit mijnkant waar ik nu zit? ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd en dat er reacties komen. Evt kan je ook sturen (mocht je het hier niet mogen zeggen naar deijlrene@hotmail.com

alvast bedankt :thumb:

haal voor je eigen bestwil je e-mail weg! tenzij je spam wil hebben. We mogen heir dingen zeggen hoe je een game doorkomt. Zoek gewoon een walktrough van half life:cool:

Poe.. das lang geleden. Je moet naar de andere kant gaan nadat je het resevoir hebt vol laten lopen. Als je aan die andere kant bent moet je met het laddertje naar beneden.. en volgens mij wijst het zich dan vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan