Pleezzzz check mijn site

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rily
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het allemaal even bekeken.

Zoals ik al verwachtte klopt je mappenstructuur niet met je links. De map "menu en footer" bestaat bijvoorbeeld niet in je www map, dus het is niet zo raar dat deze niet gevonden kan worden. Er gaat dus iets mis bij het uploaden direct vanuit dreamweaver.
Als je een site maakt in dreamweaver en de gecreëerde sites direct wilt uploaden moet je in de gaten houden dat de links die je maakt ook kloppen als het straks geupload is.

Als je de site lokaal test werken alle links wel gewoon? En als je de links in dreamweaver bekijkt, zijn de <a> tags dan zo:

HTML:
<a href="menu en footer/waarom.html">Waarom</a>

of staat er nog meer tussen de aanhalingstekens?

Als ik de site(s) lokaal test werken de hyperlinks zonder problemen. Het enige verschil tussen de html code van jouw, en die van mij zijn <li> en </li>. Volgens mijn bescheide mening heeft dat met het sprymenu te maken. Onderstaande code is gekopieerd vanuit het document.
<li> <a href="menu en footer/waarom.html">Waarom</a> </li>

Helpt het als ik in ftp aparte mappen maak die hetzelfde zijn zoals dreamweaver het maakt? Dus een map scripts, een aparte map images, een aparte map met pagina's (en deze ook onververdeel zoals bijv menu en footer) Momenteel staan die gewoon zoals die staan in dreamweaver.

De mappenstructuur op je FTP moet exact hetzelfde zijn als de mappenstructuur die door Dreamweaver is gebruikt. Anders gaan je links inderdaad niet werken, omdat ze linken naar mappen die niet bestaan.

Ik vrees dus dat er inderdaad weinig anders op zit dan gewoon zelf de mappen aanmaken en de bestanden in de juiste mappen zetten.

:thumb: Ik ga het gelijk doen!
Uhh.... was het erg onnozel om het te vergeten...:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan