plextor brander

• Onderwerp starter Onderwerp starter M 3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
sinds kort kan ik geen cd`s meer branden met m`n plextor brander,maar dvd`s branden gaat nog wel,is plextor ver op z`n einde of kan ik het nog anders oplossen?
plextor is een:PX 712A.

Als je cd's wil branden moet je dit aan windows te kennen geven. Ga naar de eigenschappen van het station, is daar aangevinkt dat het mogelijk is om cd's te branden met dat station?

ja,staat op cd,en ik wil originele cd kopieeren en hij gooit lege cd-rom er gelijk uit,en dan komt er op scherm:voer een lege schijf in om te beschrijven.
brander kapot??wel raar want dvd`s branden gaat (nog)wel met plextor.

Staat je brandsoftware ook ingesteld op cd's? Want misschien verwacht de brandsoftware een dvd en is het daarom dat hij geen cd's wil branden. Probeer anders eens een testcd met andere software, bijvoorbeeld windows zelf.

Dan weet je meteen of het aan je brander ligt of iets sofwarematig is.

ja,brandsoftware staat op cd,ik gebruik nero 7.5.7.0.en waar kan ik windows brander vinden?ik gebruik xp home.

Je steekt gewoon een lege cd in de cd drive en je kopieert bestanden via de windows verkenner naar het cdstation. Windows biedt dan aan om de bestanden op cd te branden en dan moet je enkel nog de wizard volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan