Plextor PX-708A op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenI

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Goedenavond,

Ik zit al een geruime tijd te zoeken naar drivers voor mijn plextor brander voor windows 7 maar ik kan ze nergens vinden.

Weet iemand toevallig waar deze te downloaden zijn? Ik heb de firmware al geupgrade naar de laatste versie maar dat mocht ook niet baten.

Alvast bedankt!

Wat doet het niet dan? Word het niet herkent? Of kan je er niet mee branden?

Excuses, ik had wat duidelijker moeten zijn. In windows verkenner word hij gewoon herkend en kan hij ook gelezen worden, enkel geen enkel programma wil CD/DVD's branden.

Alvast bedankt.

[edit]
Ter informatie, ik gebruik nu Nero 9.

Laatst bewerkt:
Als je echt geen drivers kunt vinden zou je de Windows XP Mode voor Windows 7 kunnen proberen. Daar de drivers en een brandprogramma in installeren.

Succes. :thumb:

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties. Helaas bied dat tooltje ook niet de oplossing... hm wel vreemd toch, zou ik anders eens een ander brandprogramma proberen? Welke zouden jullie aanraden?

Alvast bedankt!

Nero zelf al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mogelijk dat de brand laser het begeven heeft, het is tenslotte al een oude Plextor brander.

Sorry voor de late reactie maar ik was in een verhuizing.

Het kan niet zo zijn dat het lasertje stuk is, want ik heb nog geen 10 min daarvoor nog gebrand in windows 7 die ik daarvoor had.

En een herinstallatie van Nero heb ik ook al een paar keer gedaan.

Mijn excuses voor de late reactie maar ik zit midden in een verhuizing.

Plextools is geinstalleerd maar geeft een foutmelding bij het opstarten waardoor ik plextools dus weer niet in kan. De foutmelding luid: Drive failure expected in less thanm 24 hours. SAVE ALL DATA.

hm?

Vrij vertaald:
Schijfcrash verwacht binnen 24 uur. RED ALLE GEGEVENS!

Ik weet echter niet of dat op je hardeschijf of op de brander slaat.

Als het op de HDD slaat heb ik toch wel een probleem, maar mn pc doet het nog :P

Maar het is wel erg opmerkelijk dat hij wel CDs en DVDs kan lezen, maar ineens, na installatie van 7 niet meer kan branden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan