Pliek Windows 7: Opstart-kleinigheidje

Status
Niet open voor verdere reacties.

eswa86

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
6
Ik heb sinds een dag of 2 Windows 7 van Pliek op mijn pc staan, en ik heb een paar kleinigheidjes waarvan ik graag af zou willen.
Ten eerste als ik opstart, kom ik in het login-scherm, en daar staat dan 1 icoon met daaronder "Gebruiker", en hij vraagt om een password. Ik heb echter al een x-aantal profielen aangemaakt, en daar kan ik dus moeilijk bij. Ik moet dan of: opstarten in Gebruiker, en dan weer afmelden (dan krijg ik wel alle gebruikers mooi naast elkaar), en dan mijn eigen profiel kiezen. Of ik moet bij het "Gebruiker" scherm op annuleren klikken, vervolgens wordt mij de keuze voorgeschoteld of ik mij wil aanmelden als "Gebruiker" of als een "Andere gebruiker". Klik ik op de laatste, dan kan ik mijn gebruikersnaam intypen waarna ik wel op mijn eigen profiel kan inloggen. Dit is wat omslachtig als je gewoon op je eigen profiel wil komen. Kan ik dit veranderen? Bij Win+R "control userpasswords2" kan ik niet veel vinden wat mij hierbij kan helpen, of wel? Bij de geavanceerde gebruikersgegevens staan 5 profielen waarvan ik er maar 3 wil. Extra's zijn Administrator en Gast, maar beide zijn uitgeschakeld...
Heeft iemand tips hoe ik dit kan veranderen?
 
Ik moet dan of: opstarten in Gebruiker, en dan weer afmelden (dan krijg ik wel alle gebruikers mooi naast elkaar), en dan mijn eigen profiel kiezen.Heeft iemand tips hoe ik dit kan veranderen?

Start --> bureau acc. --> uitvoeren --> CONTROL USERPASSWORDS2

zet vinkje aan bij "gebruikers moeten een gebruikersnaam...." aan.

Succes!

Arjan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan