Plopjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter wezl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wezl

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Ik heb sinds 2weken de logitech x540 suround set voor de pc heb aleen last van plopjes.
wat kan ik eraan doen

Laatst bewerkt:
kan aan mij liggen maar zie de x540 er niet tussen staan

Dit staat er wel:

Ik heb een andere set dan de Z-5500 / X-530 maar heb wel last van genoemde problemen. Wat kan Logitech voor mij betekenen?

Momenteel word er niet enkel naar de problemen met de Z-5500 gekeken maar ook naar de andere modellen. Er is echter geen officiële refund policy voor modellen anders dan de Z-5500 en X-530. Echter Logitech is, zoals zij altijd zijn geweest, zeer coulant. Zij zelf vertellen hierover het volgende

"We don't have an official refund policy for speakers other then the Z5500 and X-530 for which we diagnose the sensitivity issue. Having said this we do not allow any customers to be dissatisfied with any of our products. We typically work with such customers on an individual basis to solve their issue or offer a refund if we can't find a satisfactory solution in a reasonable time."

Ofwel, neem even contact op met Logitech. Zij zijn graag bereidt je te helpen. Loop je tegen problemen aan zie dan de overige vragen in de faq om e.e.a. op te lossen

dus met andere woorden moet ik even contact opnemen met logitech

Tja het lijkt erop.

Leuk dat ze die dingen nog wel verkopen terwijl bekend is dat ze problemen veroorzaken. :rolleyes:

ja ik vind het ook raar maar had eerder gehoopt op iemand die al en keer met locitech had heeft gebeld

Ik zou ze omruilen voor een andere set...

Wanneer je de Logitech plopjes eenmaal hebt, is het vaak een gebed zonder eind!

vind ik jammer maar ja ik kijk nog wel

Tja...is ook jammer maarre ik kijk nog wel?
Terug met die dingen en anders contact opnemen met Logitech!! Heb zelf ook pas een 5.1 set gekocht van Logitech maar ben blij dat ik geen last heb van Kabouter Plop en zijn kornuiten als ik dit lees.

ben er inderdaad maar blij mee want het is echt irritant

Die plopjes, is dat net alsof je Bas box kapot is?
Zo ja, dan heb ik het ook nu!

is moelijk uit te leggen maar het is een soort hapering

Tja..idd lastig dan, bij mij is het net alsof ik mijn basbox heb opgeblazen, is niet zo overigens want zo hard staat hij nooit!

@wezl

Ik denk dat je dit bedoeld?

Ik heb denk ik hetzelfde probleem gehad, maar dan met de logitech X-530.
De oorzaak van mijn probleem was, dat de boxen waren aangesloten op een stopcontact waar ook de koelkast op aangesloten was.
Dus iedere keer als de koelkast aan ging, kwam er ineens een soort harde (plop) geluid.
Nadat ik de boxen op een hele andere stopcontact had aangesloten, waren de plopjes weg.

Zie ook de oplossingen op de logitech website die ik net had gegeven.
Bij mij was oplossing 3: Elektrische apparaten met hoog vermogen dus de oorzaak.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Succes :thumb:

Denk niet dat het dat is daar gaat het over gebrom en gezoem maar dit zijn echt plopjes en naar het schijnt een bekend probleem zoals eerder gezegd ook al door Logitech erkend. Is gewoon een fabricage fout!

Denk niet dat het dat is daar gaat het over gebrom en gezoem maar dit zijn echt plopjes en naar het schijnt een bekend probleem zoals eerder gezegd ook al door Logitech erkend. Is gewoon een fabricage fout!

Dit kan inderdaad kloppen.
Maar ik wou het toch nog even vermelden, omdat wat TS aangeeft wel erg lijkt op het probleem wat ik ook heb gehad.

Ik hoor graag van TS of het wel of niet is wat ik net aangaf. :)

Laatst bewerkt:
ik hoorde vaak plopjes en radio (duitse radio vaak 's avonds).
dat was de x-530, HIER een opgenomen bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan