Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een andere set dan de Z-5500 / X-530 maar heb wel last van genoemde problemen. Wat kan Logitech voor mij betekenen?
Momenteel word er niet enkel naar de problemen met de Z-5500 gekeken maar ook naar de andere modellen. Er is echter geen officiële refund policy voor modellen anders dan de Z-5500 en X-530. Echter Logitech is, zoals zij altijd zijn geweest, zeer coulant. Zij zelf vertellen hierover het volgende
"We don't have an official refund policy for speakers other then the Z5500 and X-530 for which we diagnose the sensitivity issue. Having said this we do not allow any customers to be dissatisfied with any of our products. We typically work with such customers on an individual basis to solve their issue or offer a refund if we can't find a satisfactory solution in a reasonable time."
Ofwel, neem even contact op met Logitech. Zij zijn graag bereidt je te helpen. Loop je tegen problemen aan zie dan de overige vragen in de faq om e.e.a. op te lossen
vind ik jammer maar ja ik kijk nog wel
Denk niet dat het dat is daar gaat het over gebrom en gezoem maar dit zijn echt plopjes en naar het schijnt een bekend probleem zoals eerder gezegd ook al door Logitech erkend. Is gewoon een fabricage fout!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.