Plots mijn geluid verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Westermarck

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Ik zit met net hetzelfde probleem. Ik heb dit topic gevonden met Google. Het enige verschil is dat ik geen nieuwe software of hardware geïnstaleerd heb. Van het enige op het andere moment deed dit probleem zich voor. Weet iemand een oplossing?

Welkom op Helpmij.
Je vraag is gesplitst uit het bestaande topic, het is niet gebruikelijk een vraag in iemand anders' vraag te stellen, daarbij komt ook nog dat het een erg oud topic was.

Succes met je probleem verder. :)

Welkom op Helpmij.
Je vraag is gesplitst uit het bestaande topic, het is niet gebruikelijk een vraag in iemand anders' vraag te stellen, daarbij komt ook nog dat het een erg oud topic was.

Succes met je probleem verder. :)

ja en nu weten we niet waar het over gaat dus kan ie net zo goed opslot

Heb je de titel gelezen?
Verder mag TS toelichting geven op vragen wat mij betreft.

Zoals de titel het goed weergeeft ben ik van het ene op het andere moment plots mijn geluid kwijt.

Ik werk met Sound Blaster Audigy 2 ZS van Creative. Maar als ik dat programma opstart krijg ik als foutmelding 'Kan het geluidsapparaat niet veranderen in het door u geselecteerde apparaat' waarna Windows het apparaat afsluit. Creative heeft een soort van 'diagnoseprogramma'. Dit programma stelt dat er iets mis is met 'Soundfont'. Helaas weet ik niet wat dit is en op het internet is er ook niet veel van te vinden. Kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
Kijk eerst eens bij de volumeregeling of er nergens een vinkje staat bij "dempen" of dat er een schuifregelaar helemaal 'op zacht' staat.
Daarna kijken of alle stekkers/kabels op de juiste manier aangesloten zijn en vervolgens in je apparaatbeheer kijken of er soms vraag/uitroeptekens staan.

Volgens het apparaatbeheer werken alle apparaten correct en bij volumeregeling staat nergens het vakje 'dempen' aangevinkt.

Ik heb de stappen van de probleemoplosser van Windows gevolgd maar dat was niet echt een hulp. Ik heb nog steeds geen geluid en alle apparaten werken correct volgens het 'apparaatbeheer'.

Je zou natuurlijk kunnen proberen de drivers opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan