plots systeem piepjes irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.

dxhunter

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
14
Hallo,

ik heb op mijn Dell inspirion 1720 opeens als ik met de muis in het dialoog venster 'computer' een harde schijf of map aanklik een harde systeem piep! Het gebeurd ook bij 'start' en rechts in het grijze gedeelte wanneer ik de diverse mogelijkheden aanklik. Heb ik nooit eerder gehad. Ik heb in het control panel al gekeken of ik dat uit kon zetten, heb ik niet gevonden. Ik had alle windows geluiden al uitgezet (vind ik nml irritant). Het is dus alleen hier dat ik het hoor!

Ik dacht dat het misschien aan mijn hd zou liggen maar ik heb bij Western Digital een diagnose tooltje gedownload voor mijn specifieke hd maar er was niets bijzonders te zien.
Ook ik heb ChristalDiskInfo gedownload en alles blijkt goed te zijn met mijn hd.

Het enige is als ik mijn geluid uit zet dan hoor ik het natuurlijk niet maar dat is geen optie omdat ik dan mijn muziek e.d. niet meer kan horen.

Wie weet raad om me te verlossen van die rare systeempiepjes! :thumb:

Met vriendelijke groet,

Hans
 
Komen de piepjes dan uit je kast of uit je luidsprekers?

Grtz.
 
Tja,.....is je PC schoon, ik bedoel spywarevrij en geen virussen?

Check het anders eens met:

MalWareBytes
CCleaner
SuperAntiSpyWare

Helpt dit niet voldoende dan miss. je drivers van je geluidkaart opnieuw installen.....

Grtz.
 
je kan proberen de gluids kaart drivers te vernieuwen werkt dit niet verplaats de kaart eens,
in een ander pci slot.
is het een onboard dan kan je deze niet verplaatsen maar wel de drivers updaten er van.
 
Tja,.....is je PC schoon, ik bedoel spywarevrij en geen virussen?

Check het anders eens met:

MalWareBytes
CCleaner
SuperAntiSpyWare

Helpt dit niet voldoende dan miss. je drivers van je geluidkaart opnieuw installen.....

Grtz.

Ik denk dat ik geen virussen oid, omdat ik gisteren Vista er opnieuw heb opgezet.
Dus....

En die andere tip om eens naar de drivers van de audiokaart te kijken zal ik zo eens gaan doen.

In ieder geval bedankt, :thumb:
 
Ik denk dat ik geen virussen oid, omdat ik gisteren Vista er opnieuw heb opgezet.
Dus....

En die andere tip om eens naar de drivers van de audiokaart te kijken zal ik zo eens gaan doen.

In ieder geval bedankt, :thumb:

Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd, zelfs een iets oudere driver dan welke meegeleverd werd; het blijft gewoon piepen. Raar maar waar!!

Geluidskaart verplaatsen in een laptop is geen optie! :(

groeten,

Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan