Plots vindt geen enkele pc het draadloos netwerk van de router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crackslack

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
94
Hallo,

Vanmorgen kon ik nog gewoon surfen via het draadloos netwerk.
Vanmiddag gaf mijn laptop geen netwerkverbinding aan. Ook niet lokaal, wat betekent dat hij de router ook niet meer vindt. Om even te controleren wou ik wifi verbinding maken met mijn GSM en ook deze vind mijn wireless niet meer. Ook een andere laptop vindt onze wireless niet. Ik kan dus uitsluiten dat het probleembbij de toestellen ligt en kijk daarom naar mijn router.

Alle signaallampen op de router branden, ook de wireless-lamp. Hij brandt maar flikkert niet.
Resetten van zowel modem als router hebben niet geholpen.
Internet via de kabel gaat wel nog, en bij de router instellingen staat SSID-broadcast ingeschakeld.
Iemand nog andere ideeën?

De router is ongeveer 6 maanden oud.
Cisco Linksys e2000
Internet via kabel (telenet)
Mijn laptop werkt op windows vista
 
Resetten van de router/modem: je hebt hem uit gezet, stroom er helemaal af voor ongeveer 1 minuut voordat je hem weer liet starten?
 
Ter aanvulling

ik had deze vraag nog maar net gepost en plots ging alles weer. Het wireless lampje op de router flikkerde en alle laptops zagen het netwerk. ik zat naast de router en deze resette plots (zonder mijn invloed) en nu is de situatie weer zoals ze was. Het lampje brand continue en mijn wlan is verdwenen.
Waarom doet die router plots zo raar. Ik heb niets van instellingen veranderd, ik ben gewoon gaan lunchen vanmiddag, that's it. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan