Bedenk net te hebben gezien, dat de iphone van mijn eigen Ziggo-account tijdelijk was overgeschakeld op het algemene Ziggo ergens in de buurt.
Dat kan alleen als ergens in de buurt de WiFi deelt als-Gast-Wifi of zo en dat Ziggo dat ondersteunt, toch? Normaal heeft iedereen een eigen wachtwoord en kom je echt niet per ongeluk op de WiFi van de buren, ik heb dus mijn twijfels daarover, kun je het ook aantonen dat het zo is?
Ligt het misschien aan mijn Ziggo-modem, waar de ene gebruiker soms meer last van heeft dan de andere??
Ik begrijp niet dat het van een gebruiker afhankelijk zou zijn, het gaat imho puur om de hardware : De routers/plus ondersteunde WiFi apparaten <=> mobieltjes/laptops, etc. die moeten wel met elkaar kunnen verbinden/communiceren.
Dat is vaak WiFi4 of 5 en als beiden het ondersteunen kan er ook een WiFi6 verbinding zijn.
Dus check dat allemaal of het kan communiceren of stel een gericht vraag hier als je een mobiel hebt of zo, die niet wil communiceren, maar dan moet je er wel een link naar je mobiel specificaties hier neergezet en welke type router je hebt en of er nog andere WiFi apparaten actief zijn via welke de verbinding kan lopen.
Mijn ervaring is dat je ook veel info op het
Ziggo forum kunt halen en daar je vraag kunt stellen, daar zitten ook support mensen, die weten soms vast meer dan wij.
Zet dan ook een link daarvan hier neer, als je zo'n vraag bij Ziggo post, dan kan iedereen bij zo'n dubbelpost meelezen wat er op het andere forum verteld wordt.