Plotseling melding dat exemplaar niet legitiem zou zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZangA

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Beste lezer,
Sinds vandaag staat er onderaan mijn desktop de mededeling dat mijn exemplaar van Windows 7 (build 7601) niet legitiem zou zijn. Is echter keurig aangeschaft in 2010 met mijn Packard Bell.
Waar kan dit mee te maken hebben?
ZangA

Heb je hardwarematig iets aan de de PC gewijzigd kort geleden?

Laatst bewerkt:
Hallo Edmoor,
Dank voor je reactie.
Nee, ik heb niks gewijzigd. Alleen een nieuwe accu gekocht.;)
Groet!

Vreemd lijkt wel alsof de activation key maar voor een bepaalde tijd geldig was wat me sterk lijkt.

heb je de key om win7 nog te activeren?, probeer die opnieuw in te vullen

Laatst bewerkt:
Dank! Ik stond op het punt het te downloaden en keek toen schuin naar rechts op mijn desktop...
Het lijkt erop alsof het probleem vanzelf is overgegaan???
Wat heb ik nou gedaan? Eigenlijk niks...
Ik had de nieuwste Windows Update gestart, maar ook weer afgebroken, omdat het stagneerde.
Ik vond intussen in mijn systeeminformatie ook het keynummer, waarbij werd vermeld dat deze Windows idd keurig was geactiveerd. Maar dat nummer had ik nog niet eens ergens opgeschreven om er iets mee te doen.
En toch.... op het moment dat ik over dat gevonden keynummer wil posten, is de betreffende mededeling over het niet legitiem zijn weer van mijn bureaublad verdwenen!
Nou vraag ik je!
Ik kijk het even aan voordat ik het topic als opgelost markeer....
ZangA

Iedereen zegt dat WWW staat voor World Wide Web maar volgens mij is het toch echt de Wondere Windows Wereld :d

Maar heb je de product-id gevonden of de echte key code?
In het eerste geval zou ik toch dat programma even draaien om de juiste informatie te krijgen.

Laatst bewerkt:
Kan zijn dat het scareware was en een update van windows/je antivirus het heeft verwijdert.

@Kvothe: jemig, bestaat dat ook al?
@Edmoor: gerund. Sleutel gevonden. Wat nu? (Newb)

Oh lol, ik dacht dat ik nu ingewikkelde dingen moest gaan doen :-)
Dank voor je reactie in elk geval!

Hallo Knight, dank voor je reactie. Ik heb de link gevolgd en mijn exemplaar zou worden gecontroleerd, maar dat controlescherm bleef eindeloos draaien en ik heb het uiteindelijk afgebroken. Als het euvel zich weer voordoet, weet ik in elk geval waar ik een poging kan wagen, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan