Plotseling problemen met Avast

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstraeten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
Berichten
243
Hallo

Ik zit met een plotseling probleem met avast. Ik zit sinds 6 uur op pc en heb nergens problemen mee gehad, ben even weggeweest en nu krijg ik meldingen van avast als ik een site probeer te openen. Meldingen van malware en trojans paard.

Het probleem ligt niet aan de sites want die zijn totaal veilig, ik krijg melding als ik msn.com open, hbvl, facebook,... tewijl ik enkele uren zonder probleem op deze sites kon, op deze site krijg ik de melding dan weer niet.

Het probleem heb ik nu ook op mijn laptop waar ook avast opstaat.

Als bijlage zit de meldingen die ik telkens krijg.

Zijn er nog mensen die opeens dit probleem hebben of zit het probleem bij mij?
Ik heb spybot search & destroy al laten scannen maar deze vond niks.

Alvast bedankt.

avast melding1.png
avast melding.png
 
Haii,

nou ik heb nu precies het zelfde probleem als jij en ging op google dus gelijk zoeken naar een bekend probleem en kwam ik hier terecht. Als je verder op google zoekt, zie je dat er paar dagen geleden ook meerdere mensen dit probleem hebben gehad.

Ik krijg idd ook zelfde meldingen als ik bijv. op de website's ga zoals o.a. hotmail, hyves, forums, rtl.nl, playtopia.nl
en half uur en de rest vd dag deden ze het gewoon normaal.
ook sinds pas gebeurt dit allemaal.. heel vreemd. Hyves ziet die als een trojan en dan weer een malware. sommige site's zoals trl worden afgebroken. Ik kan nog wel gewoon verder op hyves alleen krijg steeds die melding.
Behalve op deze site gebeurd er niks. Als ik me hotmail open doet die het ook steeds.

Ik heb gelezen op die andere sites dat het een probleem is van Avast zelf en dat het vanzelf weer overgaat??
"laten we het hopen" ik zou niet weten wat ik anders moet doen.
En heb geen zin OM weer heel windows er af te gooien en er op nieuw er op te zetten..

en toevallig kom ik jou dus tegen precies dezelfde tijdstip met het zelfde probleem,
dus je bent niet de enige.. moest eerst ff account aanmaken..
 
het is inmiddels opgelost YESSS !!
ik deed eerst update dat wou die ook niet doen..
ik heb ff gescand.. met avast..
ff later deed ik weer een update.. ondertussen werkten de sites nog steeds niet,
toen update klaar was.. ineens deed alles weer normaal..
 
Ja hier werkt het nu ook terug zonder problemen.

Ik heb ook al gelezen op dit forum dat avast opnieuw installeren het probleem ook kan verhelpen, we zijn idd duidelijk niet alleen met dit geval.
 
Jaaa gek hé. Hij doet het weer, ik weet niet wat het probleem nou precies was en waardoor het komt. Mogelijk gewoon een storing van Avast! zelf.

Gelukkig, want ik zit niet op een trojaan of male ware te wachten.. :thumb::thumb:
 
Gelukkig lag het dus maar aan een foutje bij avast, das al stukken beter dan malware en van die trojanse paardjes.

Bedankt voor jullie reactie:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan