Plotseling Tomcat 5.0 op mijn pc??? Wat is Tomcat???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
ik weet echt niet of deze vraag hier thuis hoort. Ik weet n.l. niet wat Tomcat is!

Ik was een spel online aan het spelen in Tagged. Het aquarium spel, Dat speel ik sinds ca. 2 weken in tagged. ineens kreeg ik, inplaats van dat spel, een site, met iets van Tomcat 5.0 op mijn scherm. Er werd gezegd, dat, als ik hier per onegluk op was gekomen, ik waarschijnlijk Tomcat had gedownload. Wat is dit nu????? Wat is Tomcat 5.0 ???? En hoe kan ik hier vanaf komen zodat ik weer het spel aquarium kan spelen???
Ik heb niets gedownload!! Hoe kan dit???

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry bertus. Heb de site gelezen. begrijp echt niet wat Tomcat nu is. sorry.

Maar, hoe kan ik het op mijn pc krijgen?? En hoe kan ik het weer verwijderen? Hoe kan het ineens op mijn scherm komen, in plaats van de spel-site?? Hoe kom ik nu bij het spel?

Ik heb vroeger wel eens met Tomcat gewerkt, ik programmeerde toen in Java en gebruikte Tomcat om de code uit te voeren. Het is geen schadelijk programma.

Ik denk eigenlijk dat Tomcat niet geïnstalleerd is op je computer, maar dat er een fout is in het spel, het spel is verplaatst of verwijderd en dat jij daardoor die pagina ziet. Zou je een link of een screenshot kunnen sturen van de pagina?

Ik interpreteer het zo dat je op een website bent aangekomen die zélf tomcat draait!
Dus dat er op jouw pc géén tomcat is geïnstalleerd. (Trouwens: Dat hoef je ook niet op je pc te hebben om een online web-spelletje te spelen, want dan is een browser genoeg).

Dat je die melding krijgt kan aan een paar zaken liggen:
1. Je bent door de webbeheerders van de originele website omgeleid naar een site met problemen (of 'verkeerd' omgeleid)
2. De website zelf ligt eruit en/of de webpagina's zijn verdwenen (of verkeerd 'geprogrammeerd') van die site
3. Je bent door malware (of andere aanpassingen) aan je systeem geleid naar een server waar je niet hoeft te zijn [lijkt me niet waarschijnlijk]

Geef ons eens de originele link (bijv. de inhoud van een Favoriet) die je normaal gebruikt om bij dat spel te komen. Misschien kunnen we dan een uitspraak doen welke oorzaak er is/was voor je probleem.

EDIT: De voorganger (5i5) heeft blijkbaar ongeveer dezelfde gedachten als ik.

Tijs.

Laatst bewerkt:
hier is de link: http://www.tagged.com/apps/aquarium.html

Maar het werkt alweer. Ik was dus eigenlijk te snel met mijn vraag. (Ik heb soms weinig geduld). Het was waarschijnlijk dus een fout van tagged. Of de site was er even uit.
Maar toch bedankt voor de reakties. Nu weet ik iig. dat het programma tomcat niet op mijn pc zit. En ook dat het een programmeer prog. is. Alweer wat geleerd.

Nogmaals bedankt voor de moeite.

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk (die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"), (bijna) bovenaan deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan