Plotseling trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2009
Na het vastlopen van mijn computer is hij erg traag geworden. Het opstarten duurt bijna 10 minuten. Ook het geluid is nu minder, het stottert bij het afspelen van geluiden. Het vastlopen gebeurde nadat 3 internetpagina's geopend waren en ik er 1 vernieuwde.

Voor het vastlopen had ik geen last van deze problemen.

Ik heb de pc gescand met MBAM, deze vindt geen infecties. Ik zal een hijacklog plaatsen.

Mijn vraag is: hoe kan de computer na het vastlopen zo traag zijn en wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt!!

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 14:44:58, on 6-10-2009
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16876)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
De HJT Logg's kijken we hier niet meer na, deze kan je laten checken bij www.nucia.eu.

Ruim je PC 's op met CCLeaner (Zowel cookies als register). En scan 's op virussen. Had je al gedaan.

traag opstarten

heb een zelfde probleem, plotseling blijft die pc hangen tijdens het opstarten.
dat duurt 3, 4 minuten en dan wil hij wel verder maar blijft erg traag.

ik verdenk de HD een IDE schijf maar als er een andere schijf in hangt maakst dat niets uit. wel zitten er veel zwevende files in die root en vraagt hij constant om schijf controlle wat vervolgens niets uit maakt.

het kan van alles zijn deffekt geheugenof een kapotte voeding maar hoe tekkel ik dit probleem

hoe tekkel ik dit probleem

Zo:

tekkel.gif

fijn dat je serieus reageerd.

die internet vervuilers als mrmusic heeft niemand iets aan

dag frank, ik ken mrmusic inderdaad niet maar dit zijn geen leuke reacties, zeg dan gewoon dat dit geen serieus forum is dan weten we gelijk waar we aan toe zijn.

nu het probleem, i ga zeker het geheugen testendank voor de bruikbare link.

deze pc werkt met award bios en blijft tijdens het opstarten hangen tegen "post code 52"

kom daar ook niet veel verder mee, vind wel wat over en jumper en een duran processor maar niks over een P4 bovendien is er geen jumper verzet, een beetje vreemd dus.

Gebruik na ccleaner
Cleanup van windows
Die haalt nog meer weg

Dan heb je ook nog het programma tune xp
Aanbevelingen opvolgen , dan worden computers sneller
ron vn der sluis

tune xp

weet niet of dit nu wel zo verstandig is.
heb slechte ervaringen met ccleaneren ben er huiverig voor programatuur van derde.
je weet niet wat het doet en de ervaring heeft geleerd dat het vaak veel schade aanricht.

defragmentatie prgramma zijn een berucht voorbeeld hiervan.

maar bedankt voor de goed bedoelde adviezen.

computer langzaam

Alleen de opties:
Verwijderen van tijdelijke bestanden
Opschonen van register
Heeft bij mij nooit problemen opgeleverd
en zorgde voor een versnelling

Defragmeren doe ik nooit met andere proprgramma,s dan defreag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan