plotter geen driver voor XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

ezijnstra

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2005
ik heb een Mutoh RJ-800C plotter gekocht, deze krijg ik echter niet aan de praat.

Ik kan alleen geschikte drivers vinden voor 95/98 en 2000/NT

Mijn systeem draait op XP.

Weet iemand een oplossing? Ik heb de fabrikant al gemaild, maar die hebben ook geen drivers voor XP. Is er een manier om een "oudere" driver toch onder XP te laten draaien?

bvd

Gewoon de 95/98 downloaden, en in compabliteitsmodus voor windows 95/98 laten draaien.

Zijn het 2000/NT drivers of 2000 drivers. En zoja heb je die ook al eens geprobeerd?

Misschien sla ik de plank wel helemaal mis, maar mogelijk dat die driver nog niet geaccepteerd wordt (met de nodige waarschuwingen natuurlijk) door Windows XP.

Verder heb ik even wat gegoogled en de drivers zijn op zich wel slecht te vinden. Tjah een plotter is nou niet een doorsnee printer. Wel zag ik dat Mutoh een normale site heeft. Met ook drivers, alleen zijn die alleen beschikbaar als je geregistreerd bent. Misschien daar eens koekeloeren.

Oja je moet op het menu Downloads klikken en niet in het menu zelf zoeken.

Zijn het 2000/NT drivers of 2000 drivers. En zoja heb je die ook al eens geprobeerd?

Misschien sla ik de plank wel helemaal mis, maar mogelijk dat die driver nog niet geaccepteerd wordt (met de nodige waarschuwingen natuurlijk) door Windows XP.

Verder heb ik even wat gegoogled en de drivers zijn op zich wel slecht te vinden. Tjah een plotter is nou niet een doorsnee printer. Wel zag ik dat Mutoh een normale site heeft. Met ook drivers, alleen zijn die alleen beschikbaar als je geregistreerd bent. Misschien daar eens koekeloeren.

Oja je moet op het menu Downloads klikken en niet in het menu zelf zoeken.

gelukt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan