plugin bewerken in wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
hallo, dit is vast een suffe vraag maar ik werk nooit met wordpress. heb nu een plugin geinstalleerd, quick shop, wil nu wat producten invoeren , maar als ik op bewerken klik kom ik steeds bij de codes uit. zie images.
er is toch wel een normale gebruikersvriendelijke interface waarin ik kan werken?
lijkt me sterk van niet. maar hoe kom je daar. hoe kom ik in de editor van quick shop, of eigenlijk welke wp plugin dan ook.

(zie images. hierin kun je toch niet werken, tenzij je een geschoold programmeur bent?).

Bijlagen

• wp1.jpg
    wp1.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 32
  • wp2.jpg
    wp2.jpg
    82 KB · Weergaven: 33
Ja, dat is even moeilijk waar die plugins staan: de meeste staan onder settings en enkele weer onder posts.
Ik zou beide menu's aan de linkerkant, dus instellingen/settings en berichten/posts even bekijken door enkel op ze te klikken.
Er komt dan een uitklapmenu uit met daarin Quick Step, waar je nogmaals op moet klikken.
Dan kom je in een beter menu van de plugin.

Pas op met die editor! Je gaat de plugin dan zélf bewerken en niet de uitwerkingen ervan.

widget

ja, hij stond onder extra's
maar de te veranderen opties waren wel zeer karig
en als ik m naar een widgetruimte stuur zie ik m niet in beeld terug als ik mn site bekijk.
snap niets van wp en ga dat maar zo laten geloof ik. terug naar joomla.
toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan