Plugin om bericht van wordpress website naar FB te plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Beste mensen, ik heb op een website die ik beheer een plugin genaamd Social Auto Poster geinstalleerd die automatisch geplaatste berichten doorplaats naar de FB pagina.

Helaas werkt deze plugin niet meer en de website van de maker is off line.

Welke plugin kan ik nu gaan gebruiken ?
 
Kan je niet IFTT gebruiken?
 
Ik heb even gekeken, maar zo te zien is het blijkbaar een betaalde plugin nu, die pas zijn updates gehad heeft.

https://codecanyon.net/item/social-auto-poster-wordpress-scheduler-marketing-plugin/5754169
Ik kan mij wel indenken dat het betaald is, want een API van een socialmedia-provider wordt regelmatig wel eens gewijzigd, en de ontwikkelaars moeten daarom snel handelen en updates uitbrengen. Als het 45 euro waard is: Doen!

Anders kom je uit op IFTTT.com. Maar met de gratis versie zal je bericht elk uur verstuurd worden, en niet direct.
 
Dag Aar,

iet dergelijks heb ik ook gezien maar de firma die de versie die jij noemt aanbied is niet dezelfde als waar ik hem van had. Die van mij had een gratis versie en een betaalde versie. Ik had de gratis versie.firma heete uit mijn hoofd action themes of iets dergelijks.

Ik zal kijken of ik morgen de naam kan achterhalen.

Zover ik begrepen heb van diegene de plugin heeft geactiveerd moest je een eigen api maken. Hoe het precies ging weet ik niet meer.
 
Een eigen API aanmaken geloof ik niet zo... :D
Lees maar even goed wat een API inhoudt, voordat je met termen gaat strooien alsof het pepernoten zijn.

Maar de plugin die ik noem kan inderdaad via de API van Facebook, Twitter (X) etc een bericht plaatsen.
 
Dat is de website van het theme....had deze ook de plugin dan gratis? En waar staat die op de website? Kan het niet vinden.

Is dlvrit niets? https://dlvrit.com/

ps. als ik dat theme probeer te downloaden, dan krijg ik een lege .zip
Dus ik ben bang dat die website die het theme aan de man brengt, niet helemaal oké is.

Hier vind je hem wel https://wpallclub.com/wp-themes/bingle/ maar helaas verwijst de download weer naar de webbsite die niet oke is.

Dus, als de plugin samen komt met de website, dan is er iets goed mis.
 
Laatst bewerkt:
Dag Femke, dank voor je reactie. de plugin die jij al suggestie doet ken ik niet en heb ik in wp ook nog niet gezien. werk jij met deze plugin ?

ik denk dat die site waar ik die plugin vandaan had niet meer bestaat of is gehackt. Het punt instellingen van de plugin was ook niet meer zichtbaar.
 
Dag Femke, dank voor je reactie. de plugin die jij al suggestie doet ken ik niet en heb ik in wp ook nog niet gezien. werk jij met deze plugin ?

ik denk dat die site waar ik die plugin vandaan had niet meer bestaat of is gehackt. Het punt instellingen van de plugin was ook niet meer zichtbaar.
Is het gebruik van IFTTT en Dlvrit niet een beter alternatief? Je hebt er geen plugins voor nodig, en je kan alle items vanuit je RSS-feed (op /feed) naar Facebook Pages doorsturen.

En weet je verder wel het verschil tussen een plugin en een theme? Zoals ik al zei: Zorg dat je wel een beetje weet wat de materie inhoudt waarmee je werkt.
Als je lukraak met termen gaat strooien waarvan je niet weet wat het is, dan krijg je een hoop verwarring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan