Plus minus

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepie

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Hoe kan ik in Word 2000 of XP een plusminus teken plaatsen?

NIET + - , maar onder elkaar.

Je zou mij fantastisch kunnen verder helpen

Erik

Bedoel je dit ±, zoja alt 241

En welke vraag heb je over je brandsoftware?

Of heb je gewoon de verkeerde sectie aangeklikt..zo ja heb al de mod ingelicht om je vraag dan te verplaatsen

Hoi,

Weet niet of je met Word werkt, maar misschien is de volgende suggestie wat.
Steeds de Alt-[cijfercombinatie] gebruiken is ook zo wat.
Bij mij geeft Word2000 bij menu Invoegen > Symbool trouwens aan dat je Alt-0177 moet gebruiken, maar Alt-241 (op het nummerieke blok) kende ik ook.
Vervelend is alleen, dat ik met een Notebook werk, waarbij de combinatie's Fn-Alt-241 of -0177 niet werken.

Ik heb in Wordt zelf de toetscombinatie Alt-p toegewezen aan het plm. teken. Dit word door Word niet voor iets anders gebruikt (standaard).

Succes, T.

Bedankt voor de tip, ga dat ook doen, is vervelend om steeds alt 241 te moeten typen. maar het werkt wel !!

zet in je autocorrectie een + - teken en laat deze auto. vervangen door een ± teken je hoeft dan geen alt toets meer te gebruiken, je toetst dan alleen een +- in.

Tof, heb het gedaan, Dat is de oplossing.
allemaal hartelijk bedankt

linker Alt ingedrukt houden dan 241 typen op rechter cijfers

linker Alt ingedrukt houden dan 241 typen op rechter cijfers. eindelijk succes ±

Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan