plz help pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWP

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
68
ik heb dus nieuwe pc onderdelen gekocht namelijk :

E6600 2,4ghz
Asus P5W DH Deluxe
XFX 7900GT
Asus DVD+RW
Coolermaster extreme Power 430watt

maar als ik hjem aandoe dan gaat de pc niet aan ik hoor aleen als ik de aan-knop ingedruk houd een plopgeluidje en meer niet. en de casefan draaide een paar centimeter en voor de rest gebeurt er niks.
help me plz ??:confused: :(
 
4pin- 20pin- power - reset - plus - min- sata- en nog zo'n kabel die aan mijn hdd zit maar weet niet hoe die heet- kabel van de dvd-rw-kabel van de cpu cooler

edit/ er is ook een kabel met daarop AC'97 en HD AUDIO moet je deze ook aansluiten ? hieraaan zitten allemaal kleine kabeltjes die je moet aansluiten
 
Laatst bewerkt:
volgens mij trekt mij voeding het niet, dat dat mischien het plop geluidje verklaart ?
 
Bij je Moederbord heb je een gebruikers handleiding,ga daarin eens heel goed kijken waar en wat moet worden aangesloten.

Vooral de hele kleine stekkertje die al in de Systeem kast zitten
 
Wanneer de condensoren van je voeding springen hoor je ook een "plop" geluid, dus check eerst je voeding maar eens vooraleer je "misschien" kapotte voeding al je andere hardware mee de vernieling in sleurt
 
Wanneer de condensoren van je voeding springen hoor je ook een "plop" geluid, dus check eerst je voeding maar eens vooraleer je "misschien" kapotte voeding al je andere hardware mee de vernieling in sleurt

hoe kun je dit uitesten dan ?? of de voeding het wel doet of niet ?
 
Je kan ook op het zicht controleren. Wannneer je condensoren springen komen deze bol te staan (vandaar dat plop geluid als dat de oorzaak is). Verder kan je je voeding controleren met een spanningsmeter.
 
ik voel me nu best wel *** 6 dagen gewacht op bestelling en nu kapotte voeding, ze geven hopelijk wel garantie
 
Het is een mogelijke oorzaak, kan niet garanderen dat dit jou probleem veroorzaakt. Je kan eens een andere voeding stoppen als je een tweede hebt liggen.
 
ik heb dus nieuwe pc onderdelen gekocht namelijk :

E6600 2,4ghz
Asus P5W DH Deluxe
XFX 7900GT
Asus DVD+RW
Coolermaster extreme Power 430watt

maar als ik hjem aandoe dan gaat de pc niet aan ik hoor aleen als ik de aan-knop ingedruk houd een plopgeluidje en meer niet. en de casefan draaide een paar centimeter en voor de rest gebeurt er niks.
help me plz ??:confused: :(

Haal eens het geheugen eruit, krijg je dan biosbeeps?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan