Pny een goed merk van videokaarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JuanG

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Weet iemand of PNY een goed merk is van videokaarten ook op gamegebied???
En wat zijn de ervaringen

uiteindelijk blijven het nvidia en ati kaarten die gemodificeerd zijn. Dus lijkt me niks verkeerd mee. alhoewel ik moet zeggen dat ik nu voor het eerst van het bestaan hoor.

wat betreft games, dit is puur hoeveel geld je ervoor over hebt. betaal je 50 euro voor je videokaart zul je denk ik niet de meest recente games fatsoenlijk kunnen spelen.

is er een specifieke kaart die je op het oog hebt?

ja ik wou een asus gefoce 9600gt top edition maar die kon ik niet krijgen bij die winkel dus vroegen ze of ik deze videokaart wel in mijn systeem wou

PNY GeForce 9600GT XLR8 OC 512MB DDR3 2xDVI-I DUAL LINK HDTV-OUT

Prima hangt er maar net vanaf waar je hem voor gaat gebruiken... Is het voor GTA4 of Call of Duty: Modern Warfare 2 (of COD6, wat jij wil) gaat het niet helemaal lukken.
Maar voor de mainstream games van vorig jaar komt t wel goed.

nee marsmannetje het is voor een vriend van mij :p

Titel aangepast "Pny" zegt niets over je vraag/probleem.

Prima hangt er maar net vanaf waar je hem voor gaat gebruiken... Is het voor GTA4 of Call of Duty: Modern Warfare 2 (of COD6, wat jij wil) gaat het niet helemaal lukken.
Maar voor de mainstream games van vorig jaar komt t wel goed.

Sorry, maar dat ben ik niet met je een over GTA4 dan want ik heb 2 vrienden die ook allebei wel aardige pcs hebben
De ene vriend heeft een 7900GT volgens mij en de ander 2 7950GTs is sli
en beide kunnen ze gta4 vloeiend draaien

De vraag is op welke resolutie. Op 1024 x 768 lukt het inderdaad wel, maar op 1440 x 900 wordt het toch een ander verhaal.

En volgens mij heb je niet helemaal goed gelezen. Ik zeg 'gaat het niet helemaal lukken'.

ja dan zal het wel een kleine resolutie zijn ok

Sorry Ronald89

Geen sorry zeggen, ik heb ook de absolute waarheid niet in pacht :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan