Pocket PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Ik heb en pda Mio 168, wat moet ik doen om daar mee op het internet te gaan, en hoe kan ik de kontakt personen van mijn outlook op de pc naar mijn pda overbrengen
 
Ten eerste ActiveSync installeren (zit in het pakket bij de Mio, of downloaden bij Microsoft). Je kunt trouwens ook je contactpersonen synchroniseren met Outlook wanneer je de pda voor het eerst aansluit en een account aanmaakt. Maar dat wijst zich vanzelf. Wanneer je de pda aansluit op de pc en je tikt Explorer aan heb je internet op de pocketpc. Maar aangezien het kabeltje niet zo lang is kun je net zo goed op de gewone pc gaan internetten. Wat ook nog kan is een sd-wifi-kaartje kopen en die in je sd slot steken. Maar dan moet je thuis wel al een draadloos netwerk hebben. (of vragen of je op het draadloze netwerk van buren mag meesurfen)
 
Erbicom bedankt voor de duidelijke uitleg, het is gelukt, ik hier een draadloos netwerk, waar kan ik zo een wifikaart vinden voor mijn Mio, waarschijnlijk bij mio zelf
 
Die kun je kopen bij verschillende (pda) webwinkels. Google maar eens op sd wifi card, ze zijn er in verschillende prijsklassen.
 
Erbicom weet gij of ik ergens een update van de laatste software kan halen op is daar geen update van, mio 168 1 jaar oud
 
er schijnt ergens op een frans forum een rom-update te staan. maar ik heb daar verder niet veel over gehoord (goed of slecht). maar, if it aint broke, don't fix it, is mijn motto!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan