poductkey kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

smileytjuh1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2014
Hallo,

Ik heb eigenlijk een probleempje en hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik ben voor mn dochtertje een pctje aan t bouwen.
Nou wou ik daar windows vista opzetten voor haar. Deze heb ik destijds orgineel
gekocht. Alleen toen ik deze wou installeren kwam ik er achter dat ik de productkey kwijt ben.
De disk zat niet meer in het orginele doosje waar de sticker op zat met de producktkey.
Is er een mogelijkheid om die ergens op te vragen bij microsoft ofzo?
Ik heb op google al gezocht maar kan niets vinden alleen manieren om je code te
achterhalen als je de versie op je pc hebt staan. Maar dat heb ik dus niet.
Heb wel de orginele windows disk maar geen key dus...

Hoop dat iemand een oplossing heeft voor mij...

Alvast bedankt

oh, 1000x sorry. wil geen troep sturen. had daar trouwens geen last van. is dat geen optionele optie in de installatie?

Ja, het is een optie. Maar als je even niet oplet blijft het aan staan en de meesten lezen niet, die klikken alleen maar zonder ergens op te letten. Jij hebt dat kennelijk goed gedaan :)

Verder is er overigens niks mis met Magic Jelly Bean. Op zich dus wel een goede tip, maar mijn voorkeur gaat uit naar het programma van Nirsoft.

Laatst bewerkt:
Zoals TS al aangaf, is deze bezig met het bouwen van een PC .. er staat nog niets op de HDD (behalve de schone WinVista installatie..)
Kun je dan óók de productkey uitlezen als deze nog niet is ingegeven, is mijn vraag, anders is TS er ook niet mee geholpen..

Nee, uiteraard gaat dat niet. Maar er staat niet bij of de PC waar deze eerder werd gebruikt eventueel nog beschikbaar is. Want daarop werkt het dan wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan