Ik ben een klein spelletje aan het maken. Er zijn erg veel bullets in het spel dus ik gebruik structs. Om deze snel te kunnen editen probeer ik het met een pointer te doen. Maar als nog bewegen ze niet. Wat doe ik fout?
Mijn code:
Mijn code:
Code:
public void Update(float elapsedTime)
{
unsafe
{
for (int i = 0; i < Bullets.Count; i++)
{
Bullet bullet = Bullets[i];
Player target = propertyBag.PlayerByID[bullet.target];
Vector2 moveVector = target.Position - bullet.position;
moveVector.Normalize();
float DistanceTraveling = elapsedTime * bullet.speed;
float DistanceLeft = Vector2.Distance(bullet.position, target.Position);
if (DistanceTraveling > DistanceLeft)
{
target.Health -= bullet.damage;
Bullets.RemoveAt(i--);
}
else
{
Vector2* pos = &bullet.position;
pos->X += DistanceTraveling * moveVector.X;
pos->Y += DistanceTraveling * moveVector.Y;
}
}
}
}