Pokemon Black wifi - DS Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanis463

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Berichten
10
Ik heb een DS Lite. Ik heb echter gehoord dat het mogelijk is daar internet op te hebben. Ik ben in het bezit van Pokemon Black en vroeg me af of het mogelijk is daarmee wifi te gebruiken? Het is me iig nog niet gelukt, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb namelijk dit spel al bijna uitgespeeld en ik ben van plan om het vervolg ook te gaan kopen.

Maar ben ik genoodzaakt een DSi of 3ds te kopen? Want voor mij is het geen optie om dit spel te spelen zonder mogelijkheid om te ruilen.
 
Zowel de DSi als de DS lite kunnen alleen gebruik maken van een zeer laag beveiligde internetverbinding (WEP). De 3DS kan alle types aan, maar dan werkt het alleen voor 3DS-spellen. Dus je moet op de 3DS dat weer appart instellen. En dan kom je weer bij het verhaal van de DS lite terecht. De enige optie is dus je internetverbinding te veranderen.

Jaimy A.M. Zwart
 
Is er misschien ook een andere manier om nog online te kunnen met DS lite? Ik heb zelf windows 7 64 bit. En de Nintendo USB werkt dus niet. En de internetverbinding veranderen gaat niet lukken bij mij thuis.
Enige andere opties?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@MeligeXFee
Niet inbreken in andermans topic, een eigen vraag aanmaken a.u.b.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan