Poker online project

Status
Niet open voor verdere reacties.

TechnoMX

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Beste Helpmij bezoekers,

Ik ben al een tijdje bezig met een betaalsysteem voor mijn pokergame.
Natuurlijk alleen om testredenen en niet als 'live' gebruik.

Ik heb het nu zo gemaakt dat het werkt via virtueel geld en dat highscores op een website terecht komen.

Namelijk www.microloterij,nl hier is ook de downloadlink te vinden om het spel te spelen.

Nu heb ik alles nog niet kunnen testen omdat ik nog geen spelers gehad heb.
Om nu dit project met diverse principes af te ronden en verder te gebruiken heb ik dus min. 1 tester nodig.

Zo kan ik onderandere zien of alle spelers in de serversoftware te zien zijn en of de spelers winnen etc.

Het draait via poort 5000 via UDP/TCP.

Kan iemand me helpen zodat ik met dit script mooiere software kan maken op basis van virtuele punten etc.

Alleen even de software downloaden via de genoemde website en contact maken via de betaalserver met een naam i.p.v. een email wat er in de software staat. Dan stuur de server credits naar je toe waarnaar je kunt spelen :)

Laatst bewerkt:
hoi,
ik heb me geregistreerd en het programma gedownload alleen werkt het niet!knip.PNG

heb je ook een 64 bit? op mijn pc draait windows 7 home premium sp1 64 bit!

Ik heb XP :) (32Bit) maar het zou moeten draaien.
Als het niet lukt is het ook goed er komt vast nog een keer een ander aanwaaien die het even wil/kan testen.

ik heb het gezien, en dat systeem betaalt ook echt uit?

Nou je speelt nu met virtueel geld dus geen echt geld.
Ik kan het wel zo aanpassen dat je met echt geld kunt spelen maar dit is illegaal dus vandaar op deze fiets :)

Ik zag je uitbetaal verzoek in de server dus het werkt :) :)
Bedankt man dat je het even wou testen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan