Pol: leeftijd van gamers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht ik stel eens een leuke vraag onder de noemer Pol, weet ik veel dat je een Poll kunt maken.
Sterker nog, weet nog niet hoe dat moet, maal goed de vraag was duidelijk.
Ik ben dus niet de oudste game verslaafde.

Volgende week word ik 37,speel nog steeds spelletjes :D

Groeten Oossie

leeftijd

Wordt met de kerst 39.
Heb in ± 1982 mijn eerste computer gekocht (MSX-1) gekocht en nooit meer weten op te houden met gamen.
In die begintijd had je de data nog op een cassetje staan en het duurde vreselijk lang om te laden via een datarecorder.
Daarna MSX-2, Atari 1040 STE en daarna overgestapt naar P(ersonal C(omputer) met een 386.

Selectie uit mijn games-collectie (met persoonlijke beoordeling)
Mafia (9)
Mohaa + Spearhead (8½)
Splinter Cell (8)
Grand Prix 4 (8)
Max Payne (7½)
RTCW (7½)
Hitman 2 (7)
GTA 3- Vice city (7)
Battlefield 1942 (6½)
IGI 2 (6)
GTA 3 (6)
Black Hawk Down (6)
Enter The Matrix (5½)
CC- Renegade (5½)

het liefst speel ik online (Spearhead, Americas Army e/d)

Ik ben ook 14 ( beneden het gemiddelde dus :p )

@ Funzip hoe krijg je diablo uitgespeeld het lukt mij totaal niet. :(

ag gamer, gamer ik speel soms nog wel eens CS en BF voor de rest niet echt veel meer.

Ben trouwens 21 :)

Geplaatst door dude90

Hacken en slashen das geen probleem :-P De meeste tijd ben je kwijt aan het onder de knie krijgen van de moves/spells daarna is het best simple ;)

Volhouden!

Geplaatst door dude90

Gewoon volhouden.............

Het is vreselijk moeilijk om Diablo en Baal te verslaan in Hell, zelfs met een Druide level 86 maar na eindeloos proberen is het gelukt,

Daarna ook met een Sorcerer.

Suc6.

leeftijd

34 (dus pong/atari/coleco/commodore64/sega/nintendo
playstation) en ik blijf gewoon spelen op de pc en de spelcomputer hoor, pas als ik dood ben kap ik er mee
:D :D
Overigens heb je het rustig want vorig jaar heeft ook eens iemand die vraag gesteld en toen kreeg je allerlei gezeur zoals slot erop graag, ban hem, verwijder deze topic etc :confused: de trouwe bezoekers herinneren zich dat nog wel denk ik

Ben al bijna 20 jaar aan het gamen, ooit begonnen op een sinclair zx spectrum met 48kb geheugen (maar liefst :) )

kan me aardig in het rijtje van jawe vinden trouwens en ben alweer 32

Proud PC gamer (altijd al geweest, altijd gebleven) niks geen consoles, PC's simply ownen :).
Begonnen met een 486 (of was het 386) en heb helaas niet het SNES tijdperk meegemaakt. Heb me wel vermaakt met mijn good old gameboy en ben ongeveer sirieus gaan gamen 4/5 jaar geleden ofzow?!
Spele nu het liefst FPSen en hier en daar een RPGtje (Final Fantasy :cool:).
Owhja, ben 14.
@ Jawe: Mafia is idd een masterlijke game.

Ìk ben 26, naar mijn mening ben ik wel gemiddeld. Ik speel Battlefield 1942 en aanverwante artikelen(DC, EOD), als je een beetje rondsnuffelt op de clansites, zie je toch dat de meeste Battlefield spelers tussen de 25 en 35 zijn. Ik heb geen idee hoe dat komt, misschien omdat een spel waarbij je een geldig serienummer nodig hebt toch wel duur is voor iemand met een krantewijk? Of is het omdat BF toch wel saai is?(van de ene uithoek van El Alamein naar de andere lopen duurt laaaaang!!)
Btw, ik heb twee vaste speelmaatjes, waarvan de ene toch "maar" 16 is, en de andere "al" 35. En we doen niet voor elkaar onder. Veel mensen vinden het kinderachtig als je na je twintigste aan de games verslaafd ben, maar dit is toch veel leuker dan postzegels verzamelen of studiosport kijken?

Groeten, Pim

ps check www.battlefield1942.com voor de movie van Battlefield Vietnam. Geweldig!!!! Requesting Airsupport.....

Laatst bewerkt:
14

1: gta vice city
2: medal of honor spearhead
3: destruction derby arenas

Laatst bewerkt:
Gamen staat voor plezier maken en plezier kan je je hele leven maken toch? Dus voor een leuk spel word je echt nooit te oud :) Ik ben trouwens 20 :)

Ben 18

mijn favoriete games:
1. GTA Vice City

2. Max Payne 2

3. GTA 3
3. THPS series
3. Mafia

4. Fifa 2004
4. Midnight Club II

5. Max Payne

Haha ik ben net 16 geworden ik denk dat het gemiddelde nog geen eens zo laag zit qua echte gamers hoor. Mijn favoriete games zijn:

1. Battlefield 1942 (PC)
2. Grand Theft Auto Vice City (PS2)
3. Need for Speed: Underground (PC)
4. Rachet & Clank II (PS2)
5. Kingdom Hearts (PS2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan