policy

Status
Niet open voor verdere reacties.
start eens een rsop, als er fouten zijn is dit hier al snel mee te zien omdat je eerder al aangaf dat met gpresult de policy wel op de machine bekend is.

groet

eric

Laatst bewerkt door een moderator:
opgelost!
bedankt voor het meedenken allemaal, als jullie willen kunnen jullie meedenken nog over de oorzaak...

ik heb namelijk de betreffende gebruiker helemaal verwijderd, ook de user-map. en opnieuw aangemaakt. probleem opgelost....

maar nogmaals bedankt!

ok bedankt alvast voor het meedenken.

het is overigens ook niet zo dat het 1 client betreft. het probleem speelt op ALLE clients in het gebouw. daar moet ik overal de gebruikers lokaal Administrator maken wil de policy werken op de client...
niet te doen, toch?
En kan nooit de bedoeling zijn volgens mij.

Ja,
hier zeg je dat het om meer gaat.. :shocked:

nou het probleem is opgelost door telkens met één gebruiker proberen het probleem op te lossen. Is niet zo gek dat ik dat met één gebruiker probeer, toch?

Nu ik merk dat het probleem dus oplost door de gebruiker opnieuw aan te maken, ben ik dit gaan proberen met gebruiker 2, gebruiker 3, gebruiker 4, enz...
en dat lijkt te werken, gelukkig.

nu de rest van de gebruikers nog, heb nog wat te doen dus.

hopelijk nu duidelijk dat het dus niet enkel om één gebruiker gaat, maar ik vertikte me dus met 'betreffende gebruiker', waarmee ik de 'test'-gebruiker bedoelde....

Laatst bewerkt:
het werkt in ieder geval.
Wel vreemd dat het pas goed gaat op moment dat je nieuwe gebruiker maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan