politie virus op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo ik heb net een melding gekregen van een trojan en het begeleek de gevreesde politie virus te zijn
Hoe kan ik hem verwijderen ik heb in veilige modus gescant met eset mbam en combofix en ik het geen disk van win7 :(
Omdat ik een gekraakte win7 heb
En wat doet het virus verder met de pc behalve er een block op zetten

Alvast bedankt

Is het het virus dat je pc geblokkeerd wordt en je hun geld moet betalen?

Ja je moet dan €100,- betalen voor het deblocken

Laatst bewerkt door een moderator:
wat je dan moet doen is in veilige modus systeem herstel doen en dan je pc terug zetten naar een tijdstip dat je het virus nog niet had

Hallo,

ik vind de reactie van Aleksander een beetje overbodig. Wat het beste om te doen, installeern MBAM(Malwarebytes Anti Malware) daarna scannen er mee doe hier na met je normale virusscanner scannen voor restsporen.

Herstart je pc.

ik heb de logboek van combofix na gekeken en hem met de hand verwijderd kom in veiligemodes dus het probleem is opgelost
bedankt voor jullie hulp

ps verder heb ik ook gekeken naar de andere links die hielpen wel iets voor ideeën om het te verwijderen

Laatst bewerkt:
Malware bytes downloaden snelle scan en die verwijderd alles. Ccleaner er door heen en je computer is schoon.

Niet doen dit is nep! zodra je betaald blijven ze erop zitten je computer opnieuw en dan veiligheidsmode met internet
download daar dan effe een goede virusscaner
:d

*KNIP*is the best :D

@Egto,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je bericht aangepast. Volledig met hoofdletters typen, wordt op het internet als schreeuwen gezien en daar houden wij hier niet van. Tevens de link verwijderd, gezien je deze in mijn ogen puur voor reclame plaatst en niet echt open is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan