Politie virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugh

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2012
Berichten
6
Hallo,

Ik heb ook het politie virus op mijn laptop gekregen en ik heb op andere fora over kaspersky rescue gelezen. Ik heb het gebrand, maar wanneer ik het in mijn laptop stop gebeurt er niks. Ik heb wel de volgorde veranderd dat de cd gelijk moet openen zeg maar, maar het lukt niet.
Iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt! :)
 
Volg deze vraag, hier zijn diverse opties voorgesteld.
 
Ik heb daar gekeken, maar daar staat niet het antwoord op mijn vraag.
Toch bedankt!
 
Ik kan momenteel niks op mijn geinfecteerde laptop, want hij is vergrendeld door het virus.
Ik heb de safe mode methode trouwens ook al geprobeerd, zonder succes.
 
"HET"-gebrand?

Voor alle duidelijkheid, het is een image, dus ook als iso gebrand?

Bios-instellingen nog even gecontroleerd?
Staat cdRom als 1e opstartitem?

Soms komt er een melding dat je op een toets moet clicken om van cd op te starten?

Ook geen funciteis als Boot Booster die uitgezet moeten worden?
 
Yup, ik heb alles nog een keer nagekeken en het staat allemaal goed. Er komt geen melding dat ik op een toets moet clicken. Er komt telkens weer het normale opstart scherm na een 'failed media'' melding.
 
kun je ook nog even zeggen hoe je het probleem hebt opgelost, zodat andere mensen met hetzelfde probleem ook die oplossing kunnen gebruiken/proberen.
 
Ik heb alles gewoon helemaal opnieuw gedaan, kaspersky opnieuw gedownload, opnieuw gebrand, bios instellingen nog eens gecontroleerd en toen werkte het.
 
Mooi zo!

Heb je een rechtstreekse link naar de Kaspersky Rescuecd, UGH?
 
bij mij lukt het niet

kan iemand mij aub uitleggen met dat kasperky? ik snap er helemaal niks van ik heb dit probleem vanmiddag gekregen ik zit nu op veilige modus ik heb stuk of 4 manieren geprobeerd maar niks werkt
veiligemodus opgeprompt of zoiets manier gedaan
hitman pro ook
 
@errouani
je kunt beter zelf een topic openen want dit topic is gesloten.
 
@dennisdennis12

je kunt beter zelf een topic openen want dit topic is gesloten.

Graag gebruik maken van de misbruik knop, om dit te melden, daar zijn de moderators voor om dit op te lossen.
Dit staat in de huisregels waarmee je accoord bent gegaan bij je aanmelding.


Overigens is deze topic niet gesloten, zoals jij beweerd.

Jackall
 
@jackall
ik dacht dat het topic automatisch gesloten is als de vraag is opgelost :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan