poll foreground window

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Weet iemand wat in vnc de opties poll foreground window en dergelijke betekenen?

Weet iemand wat in vnc de opties poll foreground window en dergelijke betekenen?
Ik kan je het morgen precies vertellen maar, als het goed heb heeft dat iets te maken met hoe vnc omgaat met de laten zien van de gegevens en het aansturen van het remote gedeelte.

PS kijk ook eens op www.tightvnc.com dit is een versie van vnc die doorontwikkelt is door een andere iemand en is naar mijn iets beter (hoewel ik niet weet hoe vnc er tegenwoordig bijstaat).

En o ja je weet toch wel dat hoewel dit programma gratis is het niet te vergelijken is met een programma zoals pcanywhere. Vooral kwa beveiliging is pcanywhere goed beveiligd en heeft vnc (de windows versie) geen beveiliging.

Je hoort morgen nog wel van mij.

De groeten,
Mark

Weer een bericht van mij.
Ik heb even gekeken bij een pc die een tightvnc server heeft draaien.

Dat Poll foreground window houd in dat hij alleen naar veranderingen kijkt die gebeuren met het voorste scherm dus niet met hetgene wat daar achter nog gebeurd dit scheelt behoorlijk in het gebruik van de pc. Nu zijn er programma's die werken met verschillende vensters waarbij er ook vensters zijn die in de achtergrond ook (mee)veranderen. Deze houdt vnc dus niet bij als je niet poll full screen aan hebt staan.

En ook de andere opties die je in het vakje "Update Handling" staan hebben allemaal betrekking op hoe vnc omgaat met veranderingen op de server. Als je wat engels kunt en een beetje logisch gaat nadenken moet je dacht ik wel begrijpen wat die andere opties inhouden.

De groeten,
Mark

Okee bedankt! En inderdaad ik heb tightvnc en remote administrator.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan