Poll komt niet op het goede frame uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Avond.Ik heb een homepage gemaakt via FP 2000 welke bestaat uit 3 frames.Een menu frame helemaal links ,een vaandel bovenaan en een hoofdframe waar alle paginaas worden geopend als ik iets aanklik in het menuframe.Nu heb ik via www.mypoll.net een polle gemaakt en in het menuframe geplaatst dat mensen kunnen stemmen.Na de stem wordt de pagina geladen waarop de grafieken en % staan van de poll.Alleen wordt deze pagina geladen in mijn vaandelframe ipv in mijn hoofdframe.Hoe los ik dit toch op dat deze in mijn hoofdframe verschijnd ,ik geef het op heb al effe zitten spitten maar het lukt me niet.
Je kan het proberen op www.excelsiorp3.tk
Dan kan je het zelf zien wat ik bedoel.
Alvast bedankt Dirk.

ik zie geen poll in het menuframe.
het lijkt ook wel alsof de pagina niet helemaal áf is:

Code:
</center><!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan -->
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>

geen /body en /html

Maar, je poll zal waarschijnlijk wel in een form staan; aan een form kan je ook een target meegeven:
form action="www.mypol.net/script.pl" target="hoofdframe">

t.

Zie bijgevoegd het html script zoals de poll er in zijn totaliteit uit ziet.Wat en waar moet ik erbij voegen.
Dirk

Bijlagen

Geplaatst door Dirk.K
Nu wel teacher.

nee hoor.

Geplaatst door Dirk.K
Zie bijgevoegd het html script zoals de poll er in zijn totaliteit uit ziet.Wat en waar moet ik erbij voegen.
Dirk

Waarom post je in godsnaam een word document met een plaatje erin???

anyways:
Als je goed kijkt naar je code staat er een form tag in.
Code:
<form action="http://www.mypoll.net/cgi-bin/vote" method="post"  [b]target="NAAM_VAN_JE_FRAME"[/b]>
dat dikke gedeelte even toevoegen.

t.

Bedankt teacher ik ben al weer een stuk verder.Waarom ik dat plaatje toevoeg in word (printscreen)omdat ik dit vorige ook deed dus de html code neerzetten toen zag men alleen maar een plaatje (lees-->was html code) vandaar.
Wat betreft poll komt ie na toevoeging wat je zei prima uit nu,alleen het rare is alleen nu dat wanneer er wordt gestemd geen percentages uitslaan of het aantal stemmen wordt weergegeven na stemmen.Hij telt op de 1 of andere manier niet.Wat staat er nu toch weer niet goed.Ik geloof dat ik onderhand zelf een poll begin te worden.
Dirk

1. Ik zie de poll
2. Ik heb gestemd (willekeurig) op de poll
3. Ik kreeg voor het stemmen een nieuw venster
4. Ik kreeg een grafiek + percentage + aantal stemmen
5. Ik kreeg "corrent results" niet in het hoofdframe, maar idd in de frame van het 'vaandel'...
Dit kun je verbeteren door target="hoofdframe" achter de link te voegen

Bedankt jpeetje voor je reactie.Ik heb gemerkt dat er een bepaalde tijdsvertraging inzit wanneer er is gestemd.Als je wat later teruggaat staat hij er wel in.
Kan je mij misschien nog wat helpen met die weergave in de vaandel.Wat precies en waar moet ik wat bijvoegen.Misschien aan de hand van die html bijlage die ik heb bijgevoegd een paar antwoorden hiervoor.
Alvast bedankt Dirk.
Ik heb al wat zitten spelen met de html script maar het werkt nog niet.Echt lastig.
Dirk

Je hebt de naam van de frame niet goed in de code gezet:
frameset:
Code:
    <frame name="ronder" src="Hoofdframe.htm" target="_self" scrolling="yes">
code poll:
Code:
<form ACTION="http://www.mypoll.net/cgi-bin/vote" METHOD="POST" target="hoofdframe">

pas ook even de "see results" link aan:
Code:
<a href="http://www.mypoll.net/cgi-bin/vote?id=66363" method="post" target="hoofdframe">

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan