Pompoenensite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerret

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
39
Heej.

Ik heb een tijdje geleden voor mijn vader een website gebouwd. Ik heb het grootste deel gewoon uit pure html geschreven met notepad, maar voor een klein deel werd ik verplicht frontpage te gebruiken i.v.m. school. Ik heb natuurlijk wel alle overbodige frontpage codes er naderhand uitgehaald. Ik vroeg me af of jullie het een beetje goed vinden.

http://www.sanderspumpkins.tk
 
Simpel en snel.


Daar hou ik wel van
geen gedoe met intro's of hele moeilijke menu's.


Ik vindt hem ok :thumb:
 
Ik vind hem niet zo oké. Alles staat kriskras door elkaar, de foto zou ik in het midden zetten met alleen de opties voor de verschillende talen op de hoofdpagina, de verwijzing naar 'links' en de fotopagina's zou ik dan op de verschillende pagina's (talen) zetten.
 
Je zal er wel veel tijd aan hebben besteed, maar ik vind het heel rommelig.
De navigatie en de foto's staan lukraak op de pagina. Er is ook niet een duidelijke layout, je hebt vanalles gebruikt, verschillende knoppen, andere achtergronden, verschillende lettertypes etc.

De achtergrond bij je fotopagina's is erg storend, ik zou daar een rustige kleur achter gebruiken en niet een plaatje.

Probeer ook al je html code in kleine letters te doen en niet klein en groot door elkaar.

Elk begin is moeilijk, deze opmerkingen zijn opbouwend bedoeld.
 
- Gebruikt letter font is veel te groot
- Geen menu -op alle pagina's-
- Tekst op knoppen is niet te lezen
- Achtergronden zijn storend

:cool:
 
Geplaatst door peter vazed
- Gebruikt letter font is veel te groot
- Geen menu -op alle pagina's-
- Tekst op knoppen is niet te lezen
- Achtergronden zijn storend
- Lettertype is standaard en niet mooi
- Te veel kleurtjes
- Al eens gedacht aan foto's in thumbnails waar men op kan klikken voor de grote afbeelding ?
- De links pagina is in het Nederlands, moet eigenlijk ook in 3 talen
- Te veel gecentreerd

Succes er mee verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan